بدون راهنمایی امامین انقلاب نمی‌توانستیم در برابر توطئه دشمن ایستادگی کنیم

تهران - ایرنا - فرمانده یگان‌های ویژه فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: بدون راهنمایی و هدایت امامین انقلاب و مکتب ناب امام خمینی (ره) نمی‌توانستیم در برابر توطئه دشمنان بایستیم و ایستادگی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسن کرمی روز دوشنبه در پنجمین یادواره سرداران و ۱۳۸۷ شهید یگان‌های ویژه انتظامی اظهار داشت: شهدا با خون خود انقلاب اسلامی را زنده نگاه داشتند و این مجاهدت‌ها تا امروز ادامه دارد.

وی ادامه داد: باید از امامین انقلاب در همه مراسم‌ها یاد کنیم و افتخار کنیم که در مکتب این بزرگان پیرو آنان هستیم. حضرت امام خمینی (ره) نسلی را تربیت کردند که اکنون آثار آن را در جای جای عالم می‌بینیم.

فرمانده یگان‌های ویژه فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تشریح کرد: فرزندان امام، تمام قد تا پای جان ایستادند و از انقلاب حراست کردند؛ به واقع، اکسیر رشد و کمال اسلامی و انقلابی را حضرت امام (ره) پیش روی ما قرار داد.

به گفته سردار کرمی، غیر از رهبر معظم انقلاب کسی نمی‌توانست همانند امام خمینی (ره) از مکتب انقلاب اسلامی پاسداری کند و چراغ راه انقلاب را روشن نگه دارند و در برابر دشمنان راهنما باشند. نمی‌شود در برابر دشمنان و فتنه‌های آنان بدون لطف و عنایت شهدا و راهنمایی امامین انقلاب ایستاد و برنامه‌های پیچیده دشمنان را برای ضربه به انقلاب پیش‌بینی و نابود کرد.

در مراسم امروز پیکر مطهر شهید جاویدنام دوران دفاع مقدس در فرماندهی یگان‌های ویژه تشییع و به خاک سپرده شد همچنین در مراسم امروز پیام سردار رادان به مناسبت پنجمین یادواره شهدای یگان ویژه قرائت شد.

بدون راهنمایی امامین انقلاب نمی‌توانستیم در برابر توطئه دشمن ایستادگی کنیم

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha