جامعه امروز نیازمند نقش‌آفرینی مادران شهداست

زاهدان- ایرنا- فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: جامعه امروز ما به‌شدت به نقش‌آفرینی مادران و پدران شهدا و همچنین پهلوانان نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی روز دوشنبه در همایش تجلیل از مقام زن و مادر که در سالن همایش‌های شورای شهر زاهدان برگزار شده بود، اظهارکرد: مقام شهید و شهادت بسیار پر ارزش و در تمامی مکاتب جایگاه ویژه و پر ارزشی برای آن تصور شده، مساله مهم این است که اگر مادران شهدا نبودند شهیدان رشد و پرورش پیدا نمی‌کردند.

وی افزود: مادران شهدا حقی بزرگ بر گردن همه ما دارند و ما وظیفه داریم تا آخرین حد و توان خود به این افراد خدمت کنیم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امروز رسالت بزرگی که بر شانه‌های همه ما گذاشته شده این است که فرهنگ مهم و ارزشمند شهادت را برای نسل‌های آینده انتشار دهیم، اگر به این مهم اهتمام نداشته باشیم باید به نسل‌های بعدی پاسخگو باشیم.

وی ادامه داد: پدران و مادران شهدا رسالت خود را در تربیت فرزندان به‌خوبی انجام دادند و ما باید نسل امروز و فردا را با نگاه شهدا آشنا کنیم.

سردار شفائی گفت: وضعیت امروز ما با سایر کشورها متفاوت است دشمنان با تمام توان در مقابل جمهوری اسلامی صف‌آرایی کرده و بنا دارند تا گذشته پر افتخار ما را در چشم نسل جدید و آینده معکوس جلوه دهند.

وی تأکید کرد: انتظار این است که مادران و پدران شهدا همچنان در این مسیر نقش‌آفرین باشند، جامعه امروز ما به‌ شدت به نقش‌آفرینی مادران و پدران شهدا و همچنین پهلوانان نیاز دارد تا میدان‌دار و نقش‌آفرین در جامعه باشید.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: سبک زندگی مردمان ما در معرض توجه جدی دشمنان است آنها به دنبال این هستند تا بتوانند بر سبک زندگی تأثیر بگذارند و همین فرهنگ عظیم را از مردم ما بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha