۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۴۲
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85339912
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استفاده از کارواش خانگی چه مزایایی دارد؟

۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۴۲
کد خبر: 85339912
استفاده از کارواش خانگی چه مزایایی دارد؟

استفاده از کارواش یا واترجت خانگی موجب سهولت در انجام کارها و سرعت بخشیدن به روند نظافت می شود. واترجت یکی از تجهیزات مکانیزه برای نظافت محیط و آسان نمودن شستشو هستند که این کار به واسطه آب با فشار بالا صورت می گیرد. حداکثر فشار کاری آنها 200 بار است و برای شستشوی ماشین آلات، خودرو، نمای ساختمان، کشتارگاه، حیاط و تمیز نمودن وسایلی مانند باربیکیو کاربرد دارد.

از دیگر مزیت های کارواش خانگی می توان به صرفه جویی در مصرف آب و مواد شوینده اشاره نمود که این مزایا موجب کاهش هزینه ها می شود. همچنین کاربر متناسب با محیطی و شستشوی تجهیزات مختلف، جریان و فشار آب را به راحتی تنظیم می کند. به کمک این تجهیز ایمن می توان با تمام کثیفی ها خداحافظی کرد. بدون اینکه اثری از لک ها یا نقاط کثیف باقی بماند. به دلیل پرتابل بودن واترجت ها به راحتی قابل حمل و جابجایی هستند که امر باعث راحتی کار کاربر می شود.

هایپر صنعت فامکو مجموعه ای فعال در زمینه فروش انواع تجهیزات نظافتی و ارائه دهنده انواع کارواش های خانگی در برندهای شناخته شده و با کیفیت است. با مراجعه به سایت هایپر صنعت فامکو می توانید درباره این واترجت های حرفه ای اطلاعات بیشتری دریافت نمایید.

معرفی انواع کارواش خانگی

کارواش های خانگی به دو نوع مختلف تقسیم می شوند که دارای قابلیت های متمایز کننده هستند که به صورت کلی در انواع زیر قابل ارائه هستند.

کارواش خانگی برقی: این مدل واترجت ها با استفاده از برق کار می کنند و عموما مجهز به یک کابل 5 متری هستند که از برق 220 ولت شهری تغذیه می کنند.

کارواش خانگی شارژی: این مدل نیاز به شارژ شدن دارد و متناسب با میزان شارژی که نگه می دارد، در تایم مشخصی قابل استفاده است. همچنین مدل های باتری خور این کارواش ها هم وجود دارند اما در مقایسه با مدل برقی قدرت کمتری دارند.

در ادامه متداول ترین سوالاتی که درباره کارواش خانگی مطرح می شود را مورد بررسی قرار می دهیم.

استفاده از کارواش خانگی چه مزایایی دارد؟

کارواش خانگی چگونه کار می کند؟

این کارواش ها دارای سیستم پیچیده ای نیستند و آب به کمک شیلنگ متصل به کارواش به دستگاه وارد شده و با فشار زیاد آب را پخش می کند. نحوه پاشش، میزان فشار و وسعت پاشش، قابل تنظیم به وسیله کاربر می باشد که بسته به نوع کاربری متفاوت است و برای پاشش و شستشوی سطوح و تجهیزات مختلف از تنظیمات مختص آن استفاده می شود. این کارواش ها دقیقا مشابه کارواش های بزرگ اما در ابعاد کوچک هستند.

در زمان خرید کارواش خانگی به چه نکاتی باید توجه نمود؟

توصیه می شود اگر قصر خرید کارواش خانگی دارید حتما چند قابلیت را در واتر جت مورد نظر بررسی نموده و سپس اقدام به خرید کنید.

  • نوع و توان موتور مورد استفاده در واترجت
  • میزان و قدرت مکش کارواش
  • طول نازل دستگاه
  • حداکثر فشار خروج آب که بیانگر حداکثر جریان است
  • ماکسیمم فشار کاری
  • مجهز بودن به سیستم های تصفیه آب
  • داشتن سیستم های قطع کن و قفل های ایمنی
  • شارژی یا برقی بودن واترجت

بهترین برندهای ارائه دهنده کارواش خانگی

از بهترین برندهای کارواش های خانگی که به شدت پرطرفدار بوده و از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند، می توان به موارد زیر اشاره نمود.

نکات نگهداری کارواش خانگی

  • از قرارگیری دستگاه بر روی زمین به صورت ثابت اطمینان حاصل کنید.
  • تمیز نگه داشتن و خشک نمودن دستگاه بعد از استفاده، موجب افزایش طول عمر دستگاه می شود.
  • بررسی و تعویض دوره ای فیلترهای هوا
  • اقدام به خاموش نمودن دستگاه واتر جت بعد از استفاده کرده و قفل ایمنی نازل را حتما فعال نمایید.
  • از هدف قرار دادن افراد یا حیوانات به شدت پرهیز کنید زیرا فشار آب خروجی این کارواش ها زیاد است و موجب آسیب های جدی می شود.
  • توجه نمایید که شلنگ کارواش به وسایل نوک تیز برخورد نکند زیرا موجب پارگی شیلنگ می شود.
  • کارواش خانگی که دچار مشکل است را در اسرع وقت تعمیر نموده و توصیه می شود تا زمان تعمیر و رفع مشکل از آن استفاده نکنید.
  • حین استفاده از دستگاه واتر جت، برای نگه داشتن نازل حتما از دو دست خود کمک بگیرید.
  • از شستن قطعات الکتریکی و بدنه تجهیزات با استفاده از واتر جت خودداری کنید.
  • حداکثر دمای آب مورد استفاده برای کارواش ها، دمای 40 الی 50 درجه سانتیگراد است و در صورت استفاده از دماهای بالا به دستگاه آسیب می رسد.

استفاده از کارواش خانگی چه مزایایی دارد؟

مهم ترین ملاک های تعیین قیمت کارواش های خانگی

یکی از عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت کارواش های خانگی، قدرت یا توان موتور است که متناسب با این ویژگی، دبی خروجی متغییر است. علاوه بر این موارد، نوع قطعات مصرفی و تجهیزات جانبی که همراه با این کارواش ها ارائه می شوند، تاثیر گذار هستند. توجه داشته باشید که کارواش خانگی ارزان قیمت مطمعنا در مقایسه با برندهای معروف از طول عمر کمتری برخوردار بوده و عملکرد مناسبی نخواهند داشت. همچنین توصیه می شود از خرید کارواش خانگی دست دوم پرهیز نموده زیرا با صرف هزینه اندک نمی توانید یک کارواش قدرتمند داشته باشید و با خرید کارواش خانگی قوی می توانید هزینه های نگهداری و سرویس های دوره ای مرتبط را به خوبی مدیریت کرده و حتی کاهش دهید.

شما کاربر گرامی برای اطلاع از قیمت کارواش خانگی و خرید واترجت های آلمانی، ایرانی و چینی می توانید با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس حاصل نمایید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha