دستگیری سارقان غیربومی منزل با ۲۲ فقره سرقت در همدان

همدان- ایرنا- رییس پلیس آگاهی استان همدان گفت: سارقان حرفه ای اثاثیه منزل با ۲۲ فقره سابقه سرقت پس از یک تعقیب و گریز طولانی با همکاری پلیس آگاهی اسدآباد دستگیر شدند.

سرهنگ علی اسدبگی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از وقوع چندین فقره سرقت اثاثیه منزل در شهرهای همدان، اسدآباد، بهار و ملایر رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در اولویت ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از بررسی های میدانی و فنی صورت گرفته مشخص شد ۲ سارق ۳۲ و ۵۲ ساله ابتدا اقدام به سرقت پلاک خودرو و نصب پلاک سرقتی بر روی سواری پژو کرده اند و با استفاده از آن اموال سرقتی را جابه جا می کردند.

رییس پلیس آگاهی استان همدان ادامه داد: آنها با بهره گیری از این خودرو دارای پلاک سرقتی در محله ها پرسه زده است سپس آپارتمان های واقع در مناطق شهرک الوند، شهرک مدرس، اعتمادیه، صدف و استادان شهر همدان را برای سرقت انتخاب می کردند.

سرهنگ اسدبگی ادامه داد: سارقان با استفاده از شیوه دیلم اندازی، در خانه را باز کرده یا با ورود به بالکن طبقه اول آپارتمان و با استاده از پیش گوشتی در را گشوده و وارد منزل مالباخته می شدند.

وی بیان کرد: سارقان غیر بومی وجه نقد، زیورآلات، فرش، تلویزیون، جارو برقی و پتو دیگر اثایه منزل را به سرقت می بردند.

سرهنگ اسدبگی ادامه داد: ماموران دایره مبارزه با سرقت در یک تعقیب و گریز با استفاده از شیوه و شگردهای خاص پلیسی، خودرو را با همکاری پلیس آگاهی اسدآباد در گردنه اسدآباد توقیف و سارقان را دستگیر کرد.

وی اظهار کرد: سارقان غیر بومی پس از انتقال به مقر پلیس آگاهی به سرقت اثاثیه ۲۲ واحد مسکونی در استان های همدان و مرکزی اعتراف کردند و در بازرسی از مخفیگاه آنها بیشتر اموال سرقتی کشف و ضبط شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha