۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۰۱
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85340140
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ مرکز درمانی غیرمجاز در خراسان‌شمالی پلمب شد

بجنورد- ایرنا- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: ۶ مرکز درمانی غیرمجاز و مداخله گر در بازرسی های ۹ ماهه امسال در شهرستان های مختلف استان شناسایی و پلمب شد.

دکتر عبدالله کبریایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: یکهزار و ۳۳۴ مورد بازدید در ۹ ماهه امسال از مراکز درمانی و مطب ها انجام شد که پیرو آن ۶۸ تخلف درمانی شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد.

وی افزود: همچنین ۱۲ پرونده در کمیسیون ماده ۱۱ براساس نظر کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه‌ علوم پزشکی خراسان شمالی مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد ۹ پرونده دارویی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

کبریایی ادامه داد: بازرسی و نظارت در حوزه نظام پزشکی نیز منجر به معرفی ۹ پرونده درمانی به دادسراهای عمومی و انقلاب در شهرستان ها شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: بازدیدهای مستمر از بیمارستان‌های عمومی دولتی و غیردولتی، مرکز جراحی محدود و سرپایی، درمانگاه عمومی و تخصصی، مطب دندانپزشکی، مطب پزشک عمومی، مطب پزشک متخصص و فوق تخصص همواره انجام می شود.

وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند شکایات خود را با مراجعه به واحد شکایات معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ثبت و یا از طریق تماس با شماره ۱۹۰ اعلام کنند.

خراسان شمالی دارای ۱۱ بیمارستان و هزار و ۴۶۳ تخت بیمارستانی است و هم اکنون پنج هزار نفر در حوزه سلامت این استان خدمت رسانی می کنند.

در این استان یک میلیون نفری، ۳۶۰ پزشک عمومی و حدود ۳۰۰ پزشک متخصص فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha