راه‌اندازی پویش قدردانی در تهران/ رایگان شدن اماکن ورزشی و تفریحی ویژه بانوان

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن پویش قدردانی از زنان مقاوم فلسطین، غزه، همسران و مادران شهدا و مکتب حاج قاسم راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مریم اردبیلی روز دوشنبه در نشست خبری از راه اندازی پویش قدردانی از مقام شامخ زن در تهران افزود: در سطح شهر برگزاری جشن‌های متنوعی نیز تدارک دیده شده و در چایخانه‌های برپا شده به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) بسته‌های تکمیلی به شهروندان تقدیم می‌شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران اظهار کرد: با هم‌ افزایی با سایر دستگاه‌ها و نهادها نیز برنامه‌هایی تدارک دیده شده از جمله اینکه جشنی با همکاری فرمانداری و دانشگاه‌های تهران در سالن همایش وزارت کشور که مخاطبین آن زنان شهر هستند، ۲۰ دی ماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین جشنی را با مشارکت وزرات ارشاد در تالار وحدت داریم که در آن رونمایی از چند اثر هنری مرتبط با مادر را خواهیم داشت و رونمایی از قطعه موسیقی مادر در آن انجام می‌شود.

به گفته اردبیلی، ویدئو مپینگی در برج آزادی در شب ولادت حضرت زهرا(س) خواهیم داشت و در مناطق جشن‌ها و برنامه‌های متنوع و بزرگی را با تم‌های مختلف داریم.

وی گفت: امشب مراسم پویش آزادسازی مادران زندانی را در برج آزادی داریم که هر سال پر رونق‌تر از سال‌های قبل برگزار شود همچنین ۲۸ جشن بزرگ خانوادگی در ۲۲ منطقه شهر تهران داریم همچنین جشن‌های محله‌ای نیز پیش بینی شده که مخاطب ۲ هزار نفری دارد علاوه بر این در شهربانوها، شهردخت‌ها و بوستان‌ها مراسم مختلف برگزار می‌شود.

اردبیلی اضافه کرد: برای ۱۲ هزار بانوی شاغل در شهرداری و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه آن، در برج میلاد جشنی برگزار می‌شود و جشن ویژه زنان سرپرست خانوار که شامل زنان کارآفرین مراکز کوثر است، خواهیم داشت.

به گفته وی، همچنین بخش ویژه قدردانی از زنان مقاوم فلسطین غزه و همسران و مادران شهدا در مناطق ۲۲ گانه شهرداری در این ایام برگزار می‌شود که این جشن‌ها در مناطق ۱۴، ۱۲، ۲۰ و ۹ به صورت ویژه اجرا خواهد شد.

وی تاکید کرد: استفاده از پردیس‌های سینمایی ملت، راگا و تماشا برای بانوان شهر تهران در روز ولادت حضرت زهرا (س) رایگان خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha