۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۳
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85340299
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس کمیسیون بهداشت مجلس : حوزه های دفاعی و سلامت  کشور افتخارآفرین هستند

کرج – ایرنا- رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستاوردهای عظیم دفاعی و بخش درمان کشور در اوج تحریم های دشمنان گفت:  به رغم این تحریم ها ۲ حوزه دفاعی و سلامت در کشور افتخارآفرین هستند.

به گزارش ایرنا، دکتر حسینعلی شهریاری روز دوشنبه در همایش ملی پلاسما درمانی که با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرج برگزار شد، افزود: نباید بگذاریم با سوء تدبیر این ۲ حوزه بسیار ارزشمند دچار مشکل شوند.

وی با بیان اینکه در ۲ سال اخیر کارهای خوبی توسط دولت در کشور انجام شده است ، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی به جایی رسیده که دشمنان نمی توانند سخن از گزینه روی میز بزنند چرا اکنون ما گزینه ها روی میز داریم.

شهریاری در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: تلاش ها در کشور باید به گونه ای باشد که نخبگان راهی خارج از کشور نشوند زیرا در سال های اخیر به علت برخی تصمیم گیری ها ی نادرست

شماری از نخبگان از کشور خارج شدند.

وی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی و دولت باید با سازوکار مناسب از فرار مغزها جلوگیری کنند.

این نماینده مجلس با اشاره به رفتارهای دوگانه دشمنان اسلام در قبال ایران و جهان اسلام گفت: بیش از ۹ هزار کودک و ۶ هزارو ۵۰۰ زن بی گناه در جنگ غزه توسط صهیونیست ها شهید و حدود ۶۰ هزار نفر دیگر از مردم بی دفاع و مظلوم این سرزمین مجروح شده اند که نسل کشی به معنای واقعی راخ داده است.

وی ادامه داد: دشمنان همیشه به بهانه های مختلف علیه کشورمان جنجال به راه می اندازند اما در قبال جنایات غزه سکوت اختیار کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha