۲۱۷۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب روستایی کهگیلویه و بویراحمد هزینه شد

یاسوج - ایرنا -مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت:۲هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال از زمان فعالیت دولت سیزدهم تاکنون و از محل اعتبارات محرومیت زدایی برای توسعه و اصلاح شبکه آب مناطق روستایی استان هزینه شده است.

به گزارش ایرنا، امید صالحی روز دوشنبه در نشست با شهردار شهر یاسوج افزود: این اعتبار برای اصلاح و توسعه شبکه آب ۱۰۲ روستای کهگیلویه و بویراحمد هزینه شده است.

وی بیان کرد: همچنین با حمایت بسیج سازندگی استان ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار دیگر برای اصلاح و توسعه شبکه آب ۶۰۰ روستای دیگر کهگیلویه وبویراحمد پیش بینی شده است.

صالحی با اشاره به اهمیت اصلاح شبکه فرسوده آب در پیشگیری از هدر رفت آب و تضمین سلامت این مایع حیات بخش برای مصرف کنندگان تاکید کرد: مرحله دوم اجرای طرح های محرومیت زدایی حوزه آب استان به زودی آغاز می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به تازگی همچنین عملیات اجرایی احداث مخزن ۲۰ هزار متر مکعبی در شهر یاسوج آغاز شده است.

صالحی بیان کرد: مجموعه شهرداری و آب و فاضلاب برای همکاری بیشتر تفاهم نامه همکاری منعقد کرده اند.

شهردار یاسوج نیز در این دیدار با اشاره به گلایه های برخی شهروندان این شهر درباره کنده کاری های دستگاه های خدمات رسان تاکید کرد: با هدفمندتر شدن همکاری ها زمینه افزایش رضایت شهروندان فراهم شود.

کیوان آشنا افزود:مدیریت شهری یاسوج خود را همراه و همکار همه دستگاه های خدمات رسان از جمله شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد می داند.

در این نشست ضمن انعقاد تفاهم نامه برای همکاری های بیشتر در جهت خدمت رسانی سریع تر و بهتر به شهروندان یاسوجی تاکید شد درباره ترمیم محل حفاری و کنده کاری ها به نحوی عمل شود که در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت ممکن اقدام های عملیاتی انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha