۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۵۱
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85340364
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شهرداری ۱۰۰ میلیارد ریال به مساجد قزوین کمک کرده است

قزوین - ایرنا - رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی قزوین گفت: شهرداری قزوین با مصوبه شورا امسال ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای کمک‌ به مسایل عمرانی مساجد این شهر تخصیص داده است.

قاسم اللهیاری روز دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: با توجه به فعالیت حدود ۱۳۰ مسجد سطح شهر قزوین، عموما شاهد گزارش هایی در خصوص مشکلات این اماکن در بخش سرویس های بهداشتی و یا ساخت و سازهای مربوط به نمای مساجد هستیم.

به گفته وی، کمک شهرداری قزوین نیز براساس رفع نیاز مساجد در حوزه های یاد شده صورت گرفته است.

اللهیاری با تاکید بر ضرورت ضابطه مند بودن کمک به مسایل عمرانی مساجد، خاطرنشان کرد: کمک به رفع مسایل و مشکلات مساجد در نهایت کمک می کند تا این اماکن روند فعالیت های فرهنگی و هنری و همچنین برنامه های خانواده محوری خود را تسهیل ببخشند و در عین حال نیز تشویقی برای حضور بیشتر نوجوانان و جوانان در مساجد باشد.

این عضو شورای شهر قزوین یادآور شد: براساس فهرست نیازهای عمرانی مساجد قزوین و ارزیابی های صورت گرفته از ظرفیت و توانمندی سازمان های مرتبط با این موضوع از جمله شهرداری های مناطق نیز می توان کمک گرفت.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: نگاه شورای اسلامی قزوین در خصوص کمک به مساجد، اقامه نمازهای جماعت در وهله نخست بوده و در این راه هرگونه مساعدت و همکاری لازم از سوی شهرداری نیز اعمال خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha