۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۴۶
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85340441
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال سپاهان در قزوین شکست خورد

۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۴۶
کد خبر: 85340441
تیم فوتبال سپاهان در قزوین شکست خورد

قزوین - ایرنا - تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر کشور در قزوین مقابل تیم شمس آذر قزوین تن به شکست دیگری داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در ادامه رقابت های هفته پانزدهم فوتبال لیگ برتر فوتبال کشورمان، بعدازظهر دوشنبه و در دیداری حساس تیم شمس آذر قزوین میزبان تیم سپاهان اصفهان بود.

این دیدار با قضاوت حمید حاج ملک و کمک های محمدرضا منصوری و مهدی سیفی در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد، تیم میزبان موفق شد در دقیقه ۶ این دیدار توسط رحمان جعفری به تک گل این دیدار برسد.

در دقیقه ۸۸ این دیدار گل تیم سپاهان توسط کمک داور آفساید اعلام شد و در دقایقی این دیدار را تحت تاثیر خود قرار داد.

با شروع نیمه دوم این دیدار نیز تیم سپاهان به دلیل محل نامناسب استقرار تماشاگران خود در کنار تماشاگران تیم میزبان حاضر نشد به زمین مسابقه وارد شود که دیدار نیمه نخست نیز با تاخیر آغاز شد.

سعید دقیقی، سرمربی تیم قزوین نیز به دلیل اخراج در دیدار تیم خود مقابل پرسپولیس تهران در هفته چهاردهم این رقابت ها، در نیمکت حضور نداشت.

ژوزه مورایس، سرمربی تیم سپاهان اصفهان نیز در اواخر این دیدار با دریافت کارت زرد دوم، از سوی قاضی میدان از زمین مسابقه اخراج شد.

تیم شمس آذر قزوین در پایان این دیدار و با کسب ۲۰ امتیاز و تیم سپاهان اصفهان نیز با ۳۱ امتیاز نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر را به پایان رساندند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha