توقف پرسپولیس در رفسنجان/ مس طعم امتیاز را چشید + فیلم

کرمان - ایرنا - تیم فوتبال مس رفسنجان در حالی در هفته پایانی نیم فصل لیگ برتر کشور میزبان پرسپولیس بود که این بازی با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت تا سرخپوشان پایتخت متوقف شوند و رفسنجانی ها پس از پنج هفته شکست، طعم کسب امتیاز از یک تیم مدعی را بچشند.

به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال مس رفسنجان و پرسپولیس تهران در حالی از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه روز دوشنبه بازی خود را با ادای احترام به ملیکا محمدی بازیکن تازه درگذشته تیم ملی بانوان آغاز کردند که برخی بازیکنان ازجمله حامد لک تصویر این بازیکن ملی پوش را روی لباس خود نقش کرده بودند.

بیش از ۹۰ درصد سکوهای هواداران ورزشگاه ۱۰ هزار نفری شهدای مس از همان آغاز بازی پر شده بود و استقبال خوبی از این بازی شد، حضور سیدجلال حسینی بازیکن سابق پرسپولیس در کنار زمین نیز یکی دیگر از حواشی این بازی بود که این پیشکسوت ملی پوش مورد استقبال هواداران نیز قرار گرفت.

نیمه نخست بازی، تیم فوتبال مس رفسنجان از برتری نسبی در مالکیت توپ برخوردار بود اما رفسنجانی ها به علت نتایج ضعیف هفته های گذشته کمی با استرس کار را دنبال می کردند و نتیجه توپ ها را به هدر می دادند، در ادامه ضربه کاشته محسن آذرباد نیز از پشت محوطه جریمه به گل تبدیل نشد تا بازی تا دقیقه ۴۲ با نتیجه بدون گل ادامه یابد.

دقیقه ۴۳ بازی، ارسال توپ از نیمه پرسپولیس در موقعیت مشکوک به آفساید به دانیال اسماعیلی فر رسید که این توپ در ادامه و در چند رفت و برگشت، به گل نخست پرسپولیس توسط شهاب زاهدی تبدیل شد تا مس رفسنجان در نیمه نخست یک بازی خانگی بازنده به رختکن برود.

لوسیانو پریرا در دقیقه ۴۸ نیمه دوم این مسابقه درون محوطه جریمه پرسپولیس با خطا متوقف شد تا داور به نشانه پنالتی در سوت خود بدمد و شیمبا خود پشت ضربه پنالتی رفت تا گل نخست مس رفسنجان را به ثمر برساند و بازی با این گل یک بر یک مساوی ادامه یابد.

پس از این گل خطای فرجی روی شیمبا بازیکن مس رفسنجان، کارت زرد داور را برای این بازیکن به همراه شد اما با اعتراض یحیی گل محمدی و کادر فنی پرسپولیس، داور پس از مشورت با کمک خود، خطا و کارت زرد را برگرداند و لغو کرد تا این بار ساکت الهامی و کادر فنی مس رفسنجان معترض شوند و نتیجه ای نداشته باشد.

همچنین در دقیقه ۶۲ این بازی، بازیکن مس رفسنجان به حالت تک به تک با علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس درآمد که بنظر می رسید مدافع پرسپولیس آفساید را پر کرده باشد اما داور به نشانه آفساید در سوت خود دمید تا این موقعیت نیز از شاگردان الهامی گرفته شود.

ارسال توپ از جناح راست مس رفسنجان روی دروازه پرسپولیس را مدافعان این تیم در دقیقه ۷۹ برگشت دادند تا این موقعیت خطرناک نیز برای میزبان از بین برود.

در دقیقه ۹۰، ارسال بازیکن پرسپولیس از جناح چپ با اشتباه حامد لک دروازه بان مس همراه شد و می‌رفت که خطر گل دوم را روی دروازه مس رفسنجان ایجاد کند که مدافعان مس توپ را دفع کردند.

هفت دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم این بازی نیز باعث نشد که توپ دیگری از خط دروازه ها عبور کند و بازی با همان نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.

جنجال و اخطارها

این بازی روی چند صحنه ازجمله تکل از پشت بازیکن مس رفسنجان در نیمه نخست و ضربه دست بازیکن پرسپولیس به صورت لوسیانو پریرا و همچنین برخی تصمیمات داوری، می رفت که به جنجال کشیده شود اما با حضور داور در صحنه بازیکنان به آرامش فراخوانده شدند.

در دقیقه ۲۰ بازی خطای هند محمدمهدی احمدی و در دقیقه ۴۰ و ۴۱ خطای فرشید باقری و نیما انتظاری بازیکن مس رفسنجان نخستین کارت‌های زرد این بازی را برای بازیکنان ۲ تیم به همراه داشت در دقیقه ۴۱ این بازی پُرتنش سعید صادقی و در دقیقه ۶۷ نیز امید عالیشاه از تیم پرسپولیس کارت زرد گرفتند.

توقف پرسپولیس در رفسنجان/ مس طعم امتیاز را چشید + فیلم

ترکیب پرسپولیس و مس رفسنجان

شاگردان یحیی گل‌محمدی از ابتدای این بازی علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، گئورگی گولسیانی، محمدمهدی احمدی، دانیال اسماعیلی فر، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و شهاب زاهدی بودند.

تیم فوتبال مس رفسنجان برابر پرسپولیس با ترکیب حامد لک، رامتین سلیمان‌زاده، محمدنژادمهدی، میثم تیموری، محمدحسین کریم‌زاده، محمدمهدی محبی، نیما انتظاری، فرشید باقری، محسن آذرباد، محمد خدابنده‌لو و لوسیانو پریرا به میدان رفت.

تکلیف الهامی چه خواهد شد؟

با توجه به التیماتوم مدیران باشگاه مس رفسنجان به ساکت الهامی سرمربی این تیم، حالا باید دید که تصمیم مدیران این باشگاه پس کسب این تک امتیاز (بعد از پنج هفته شکست متوالی) برای این سرمربی چه خواهد بود.

البته ساکت الهامی سرمربی رفسنجانی ها در نشست خبری پیش از بازی اعلام کرده بود که التیماتومی به او داده نشده است و موارد مطرح شده فقط گمانه زنی رسانه ها است.

تیم فوتبال مس رفسنجان با این تک امتیاز ۱۵ امتیازی شد و با یک پله صعود در رتبه دهم جدول رده بندی لیگ برتر کشور قرار گرفت و پرسپولیس نیز ۳۰ امتیازی شد تا در پایان نیم فصل جام خلیج فارس در رتبه سوم باقی بماند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha