۱۱ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۵۴
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85340571
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰۰ قلیان جمع آوری شده از بوستان‌ها دزفول معدوم شد

دزفول – ایرنا – نایب رییس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: ۲۰۰ قلیان از بوستان‌های دزفول جمع آوری و معدوم شد و این روند تا سالم‌سازی کامل پارک‌ها و بوستان‌های این شهر ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر دزفول، غلامعلی پوررضایی روز دوشنبه در حاشیه آیین معدوم این تعداد قلیان افزود: پاک سازی بوستان ها از قلیان فروشی ها مطالبه جدی و به حق مرد دزفول از مدیریت شهری بود که در این راستا جمع آوری قلیان ها در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پارک ها و بوستان های دزفول باید محیطی آرامش بخش برای شهروندان باشد ادامه داد: دزفول یکی از قطب های گردشگری خوزستان است که در ایام مختلف سال به ویژه تابستان بوستان های ساحلی این شهر میزبان هزاران مسافر و گردشگر از استان و کشور بوده و به همین دلیل سالم سازی این بوستان دارای اهمیت مضاعف است.

پوررضایی ضمن توصیه به قلیان فروش ها برای اجتناب از حضور و فعالیت در بوستان های شهری دزفول تاکید کرد: برخورد با مراکز عرضه کننده قلیان در بوستان ها با جدیت دنبال می شود.

به گزارش ایرنا، دزفول دارای بوستان های ساحلی زیبا و بزرگ در ساحل رودخانه دز است که بوستان علی کله این شهر یکی از بزرگترین بوستان های ساحلی خوزستان بوده که در شب های تابستان میزبان هزاران نفر از شهروندان دزفول و خوزستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha