آغاز جلسه علنی مجلس/بررسی عملکرد وزارت نیرو در دستور کار قرار گرفت

تهران- ایرنا- جلسه علنی امروز - ۱۲ دی ماه - با طرح سوال جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر صنعت، معدن و تجارت و بررسی عملکرد وزارت نیرو در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، جلسه علنی روز سه‌شنبه ( ۱۲ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف  آغاز شد.

محمدباقر قالیباف پیش از آغاز جلسه علنی اعلام کرد که جلسه مجلس از ساعت ۸ و ۱۵ دقیقه به صورت غیرعلنی برای بررسی سیاست‌های ارزی و پولی کشور با حضور وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی برگزار شد.

در جلسه امروز سوال جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت در مجلس و تعداد دیگری از نمایندگان از عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت و گزارش کمیسیون انرژی درباره بررسی عملکرد وزارت نیرو در خصوص توسعه ظرفیت نیروگاهی صنعت برق کشور از سال ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۰ در دستور کار قرار گرفت.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون برنامه و بودجه درباره لایحه الحاق یک بند به تبصره ۵ ماده واحده قانون بودجه ۱۴۰۲، گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف بانک مرکزی ایران و دولت پادشاهی بحرین به داوری، گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح اصلاح قانون نظام صنفی کشور و گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره طرح تاسیس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه برای دستور کار امروز پیش‌بینی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha