۱۲ دی ۱۴۰۲، ۹:۲۱
کد خبرنگار: 958
کد خبر: 85340776
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تداوم حملات رژیم اشغالگر در نوار غزه/ خانیونس زیر آتش صهیونیست‌ها

تهران- ایرنا- همزمان با ادامه نبرد رزمندگان مقاومت با نظامیان رژیم صهیونیستی، جنگنده ها و قایق های ارتش این رژیم مناطق مختلف باریکه غزه را هدف حملات شدید خود قرار دادند و شرق شهر "خانیونس" در جنوب این باریکه، زیر آتش صهیونیست ها قرار گرفت.

به گزارش امروز سه شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری "شهاب"، حملات شدید رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف شهر خانیونس ادامه دارد و جنگنده های رژیم صهیونیستی کمربندی از آتش در شرق این شهر تشکیل دادند.

رژیم صهیونیستی همچنین اردوگاه "المغازی" در مرکز نوار غزه را هدف حملات شدید توپخانه ای قرار داد.

در پی حملات رژیم صهیونیستی ، چندین فلسطینی در اردوگاه "النصیرات" در مرکز نوار غزه زخمی شدند.

نیروهای مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر در محله "التفاح" و "الدرج" در شمال شرق شهر غزه به شدت درگیر شدند.

قایق های نظامی رژیم صهیونیستی سواحل استان "الوسطی" و شهر "دیر البلح" در مرکز نوار غزه و سواحل شهر "رفح" واقع در جنوب نوار غزه را به شدت بمباران کردند.

بر اساس آخرین گزارش وزارت بهداشت غزه ، شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۲۱ هزار و ۹۷۸ نفر رسیده و شمار مجروحان هم ۵۷ هزار و ۶۹۷ نفر اعلام شده است.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات "طوفان الاقصی" را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت. این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha