هرآنچه می‌خواهید از دستگیری باند ۶۲ نفری شرکت هرمی در بابلسر بدانید

ساری- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: ۶۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در بابلسر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی پلیس مازندران سرهنگ سید جعفر افضلی روز سه شنبه بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت و عضو گیری یک شرکت هرمی در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی اعضای این شرکت هرمی که با اجاره مکانی در این شهرستان با نام صوری شرکت دانش بنیان اقدام به فعالیت و عضوگیری و آموزش افراد می کردند، شناسایی شدند.

سرهنگ افضلی ادامه داد: پس از هماهنگی های قضایی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی با تشکیل تیم های عملیاتی تعداد ۶۲ نفر از اعضای این شرکت هرمی اعم از مدیران و اعضا را دستگیر کردند.

وی با اشاره به کلاهبردای بیش از ۱۰ میلیارد ریالی از مالباختگان اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با بیان اینکه پیشنهاد سرمایه گذاری با دریافت سود بالا مهمترین شگرد شرکت های هرمی هست، از مردم خواست از هرگونه فعالیت اقتصادی که متولیان آن ادعای درآمدی غیرعادی به ویژه در مدت زمان کوتاهی را دارند دوری کرده و ضمن تامل در انجام معاملات وسوسه انگیز موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

هرآنچه می‌خواهید از دستگیری باند ۶۲ نفری شرکت هرمی در بابلسر بدانید

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha