سردار رادان: احساس امنیت در تهران رو به افزایش است/ اجرای طرح پابند الکترونیکی

تهران بزرگ - ایرنا - فرمانده فراجا با بیان اینکه احساس امنیت در تهران رو به افزایش است، گفت: در راستای واکنش سریع و افزایش توان عملیاتی پلیس پایتخت، یک هزار دستگاه موتورسیکلت جدید به ناوگان این پلیس افزوده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار احمدرضا رادان روز سه‌شنبه در مراسم صبحگاه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: اقدامات خوب پلیس در مقابله با ناامنی ها و اراذل و اوباش و چیزهایی که می‌تواند امنیت مردم را مخدوش کند، قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: تلاش‌ها و اقدامات خوب پلیس پایتخت موجب شده که در راستای چابکی، امکانات و تجهیزات این پلیس برای مقابله با تهدیدات را افزایش دهیم.

سردار رادان با اشاره به اینکه استفاده از موتورسیکلت در راستای چابکی پلیس مهم است، افزود: امروز یک هزار دستگاه موتور سیکلت به سازمان تحرکی پلیس تهران اضافه و این مهم با کمک خیران و رییس پلیس تهران بزرگ انجام شد.

وی یادآور شد: تلاش می کنیم که روز به روز امکانات پلیس را افزایش و توسعه دهیم و در مسیر هوشمندی حرکت کنیم؛ آن هوشمندی که ناظر بر امکانات و البته نیروی انسانی باهوش برای استفاده از آن باشد.

سردار رادان: احساس امنیت در تهران رو به افزایش است/ اجرای طرح پابند الکترونیکی

سردار رادان خطاب به ماموران پلیس ادامه داد: حرکت در مسیر هوشمندسازی در تهران بزرگ با دستان شما انجام می‌شود.

وی یادآور شد: انتظار و توقع ما این است که در طرح‌های جدید، پلیس بسیار هوشمندانه، دقیق و مقتدرانه عمل کند.

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ هم در این مراسم گفت: اخبار عملیات مختلف شبانه روز ما به دست شما می‌رسد و کارکنان با روحیه و اقتدار در حال انجام وظیفه هستند اما اگر چه که شما گفتید کار را باید مردم ببینند و باید احساس امنیت کنند اما آمارها نشان می‌دهد که وضعیت امنیت تهران بهتر شده است.

سردار رادان: احساس امنیت در تهران رو به افزایش است/ اجرای طرح پابند الکترونیکی

اجرای طرح پابند الکترونیکی برای مجرمان سابقه دار

سردار رادان همچنین درحاشیه صبحگاه فرماندهی انتظامی پایتخت در جمع خبرنگاران از اجرای طرح پابند و دستبند الکترونیکی برای مجرمان سابقه دار خبرداد و گفت:با هماهنگی قضایی مقرر شد پابند و دستبند الکترونیکی برای مجرمانی که بیش از سه سابقه سرقت و محکومیت طی ۱۰ سال اخیر داشته ند، نصب شود.

وی با بیان اینکه این طرح قرار است در سراسر کشور بویژه در پایتخت، البرز، غرب و شرق تهران به زودی اجرایی شود، افزود: اطمینان داریم با اجرای این طرح کاهش خوبی در حوزه سرقت شاهد خواهیم بود.

سردار رادان ههمچنین درخصوص البسه دوربین دار پلیس هم یادآور شد: این موضوع در قانون آمده و باید اجرا شود ما هم از این طرح استقبال می‌کنیم و در صورت تامین بودجه سال آینده البسه پلیس به دوربین مجهز می‌شود.

وی افزود: ارتقای توان عملیاتی پلیس مهم است و در برخی مواقع دیده می‌شود پلیس به دلیل ترافیک نمی‌تواند به موقع به محل جرم برسد به همین منظور نیاز است که توان عملیاتی پلیس با وسیله‌هایی که بتوان ترافیک را دور زد مانند موتورسیکلت افزایش یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha