۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۱۵
کد خبرنگار: 1086
کد خبر: 85340888
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کتاب قراردادها و همکاری‌های دانشگاه‌ها با صنعت منتشر شد

تهران- ایرنا- کتاب قراردادها و همکاری‌های دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور در حوزه ارتباط با جامعه و صنعت از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منتشر شد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، دفتر ارتباط با صنعت معاونت پژوهشی وزارت علوم با هدف مستندسازی قراردادهای ارتباط با صنعت اعضای هیات علمی مراکز آموزش عالی کشور، کتاب قراردادها و همکاری‌های دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور در حوزه ارتباط با جامعه و صنعت در سال ۱۴۰۲ را منتشر کرد.

معاون پژوهشی وزارت علوم به تازگی در گفت و گویی با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: قراردادهای ارتباط با صنعت اعضای هیات‌ علمی در سال ۱۴۰۱ در مجموع بیش از ۱۰ درصد افزایش یافت و مجموع مبلغ قراردادها به پنج هزار و ۸۰۹ میلیارد تومان رسید.

پیمان صالحی در مورد تعداد قراردادهای ارتباط با صنعت اعضای هیات علمی در سال جاری اظهار داشت: این آمار افزایش یافته است و تعداد قراردادهای ارتباط با صنعت در سال ۱۴۰۱ به ۱۱ هزار و ۲۱۲ هزار قرارداد رسیده، مبلغ کل قراردادها نیز به پنج هزار و ۸۰۹ میلیارد تومان افزایش یافته است. اگر این رقم را به تعداد اعضای هیات علمی تقسیم کنیم و عدد سرانه ارتباط با صنعت را به دست آوریم، رقم قابل ملاحظه‌ای است.

براساس گزارش وزارت علوم، پیوند گزارش کتاب قراردادها و همکاری های دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور در حوزه ارتباط با جامعه و صنعت از طریق سامانه ساجد معاونت پژوهشی این وزارتخانه قابل دسترسی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha