حرکت به سمت صدر و فرار از قعر جدول، هدف گلستانی‌ها در دور برگشت لیگ برتر والیبال

گرگان- ایرنا- نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال کشور، فردا چهارشنبه با برگزاری هفت دیدار در شهرهای مختلف آغاز می‌شود و پاس گرگان برای تثبیت جایگاه و شهرداری گنبدکاووس برای فرار از جمع تیم‌های فانوس به دست، به مصاف حریفان خواهند رفت.

به گزارش ایرنا، پاسی‌ها نیم فصل اول را با ایستادن در جایگاه چهارم جدول به پایان رساندند و فردا برای تثبیت این رده باید مقابل تیم نیان الکترونیک مشهد به پیروزی برسند.

تیم پاس متشکل از سربازان وظیفه در ۶ بازی خانگی نیم فصل اول تمام حریفان را با شکست بدرقه کرده و در هفت بازی خارج از خانه، ۲ پیروزی و پنج شکست به دست آورد و از مجموع ۱۳ بازی و ۲۱ امتیاز بعد از فولاد سیرجان، هورسان رامسر و ایفاسرام اردکان در مکان چهارم جدول قرار دارد.

بازیکنان پاس، لیگ برتر را با پیروزی خانگی سه بر ۲ مقابل نیان الکترونیک مشهد آغاز کردند و امیدوارند شروع نیم فصل دوم برای آنها با کسب حداکثر امتیاز همراه باشد.

سرمربی تیم والیبال پاس گرگان که تیمش تحت پوشش نیروی انتظامی است گفت: با توجه به داشتن موقعیت اقامتی و سالن تمرینی ، چند روز زودتر راهی مشهد شدیم و با برگزاری جلسات تمرین و کار با وزنه و توپ، خود را برای بازی فردا آماده کردیم.

حرکت به سمت صدر و فرار از قعر جدول، هدف گلستانی‌ها در دور برگشت لیگ برتر والیبال

عیسی سنگدوبینی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نیان الکترونیک از تیم‌های خوب لیگ برتر است و با توجه به داشتن شرایط میزبانی، پیش بینی می‌کنیم بازی سختی مقابل نماینده خراسان رضوی داشته باشیم.

وی یادآور شد: با اضافه شدن «فرهاد سال‌افزون» و «امیرمحمد گلزاده» بازیکنان ملی‌پوش به جمع تیم مشهدی، این تیم برای نیم فصل دوم تقویت شده و به بازیکنان خود یادآور شدیم که برتری بازی دور رفت را فراموش کنند.

وی یادآور شد: در مسابقه دور رفت مقابل نیان الکترونیک، «شایان شاهسوند» را در اختیار نداشتیم و «سلیم چپرلی» هم به دلیل ورود دیرهنگام به جمع بازیکنان، آمادگی کامل نداشت، اما برای بازی فردا علاوه بر این بازیکنان، مصدومیت «بنیامین ایگدری» هم به پایان رسیده و با همه توان در انتظار بازی فردا هستیم.

سرمربی تیم والیبال پاس اضافه کرد: پس از کسب عناوین پنجم و سوم در ۲ فصل متوالی اخیر، برای صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ در پایان این فصل امیدواریم.

براساس آمار سازمان لیگ در پایان دور رفت، «امیرحسین صداقت» بازیکن تیم پاس با کسب ۳۷ امتیاز مستقیم سرویس، ۵۱ درصد موفقیت در حمله، ۲۰ دفاع مستقیم و کسب میانگین ۵.۳ امتیاز در هر دست علاوه بر کسب عنوان بهترین قطر پاسور، به عنوان امتیازآورترین بازیکن نیم فصل لیگ برتر معرفی شد.

در سویی دیگر تیم باسابقه شهرداری گنبدکاووس که نیم فصل اول را با قرار گرفتن در رده سیزدهم به پایان برد، حال و روز خوشی ندارد و مدت‌هاست در برزخ انتخاب سرمربی، چشم انتظار تصمیم مدیران شهری است.

مدیران تیم شهرداری گنبدکاووس پس از برکناری رحمان رئوفی در هفته یازدهم لیگ هنوز موفق به انتخاب سرمربی جدید نشدند و جلسات کارشناسی آنها همچنان بدون نتیجه است.

هفته گذشته اعضای شورای اسلامی شهر گنبدکاووس به عنوان متولیان باشگاه «ساسان خداپرست» را به عنوان سرمربی انتخاب کردند، اما با مخالفت پیشکسوتان و علاقمندان والیبال این شهر، از تصمیم خود منصرف شده و به دنبال انتخاب سرمربی بومی هستند.

این تیم که فردا میزبان ایفاسرام اردکان است، برای پیروزی در این مسابقه مقابل تیم رده دومی جدول به معجزه نیاز دارد.

گنبدی‌ها امیدوارند با امتیاز میزبانی و حضور علاقمندان این شهر، فاتح مسابقه شوند و به چهارمین برد خود دست یابند اما از نظر داده‌های آماری کسب پیروزی برای نماینده گنبد در این مسابقه کار آسانی نیست. ۲ تیم در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که سرمربیان هفته نخست دور برگشت آن‌ها را همراهی نمی‌کنند و نتیجه بازی دور رفت نیز سه بر یک به سود ایفاسرام شد.

این تیم در پایان دور رفت، تنها سه برد در مقابل ۱۰ باخت با مجموع ۱۰ امتیاز کسب کرد و در رده سیزدهم جدول ۱۴ تیمی قرار گرفت.

در حالی که فردا گنبدی‌ها در خانه میزبان ایفاسرام هستند معلوم نیست، عبدالله آذر همانند ۲ هفته پایانی لیگ همچنان نفر اول کادر فنی است یا آنان نیم فصل دوم را با سرمربی جدید آغاز خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha