۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۴۲
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85341177
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار ایلام: بانک‌ها روند پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ را سرعت دهند

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام بر اهتمام بانک‌های استان برای تسریع در روند پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه تأکید کرد و گفت: در این خصوص تمام دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل باید نسبت به پرداخت این تسهیلات با جدیت و به شکل مضاعف اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "حسن بهرام‌نیا" روز سه شنبه در نشست تسهیلات تبصره ۱۸ با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان، با تاکید بر اینکه در بحث پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل استان در مجموع نیاز به یک تلاش مضاعف وجود دارد، اظهار کرد: در این خصوص همه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها باید با جدیت وارد عمل شوند.

وی از دستگاه‌های اجرایی استان و بانک‌های عامل خواست که اگر در بحث تسهیلات تبصره ۱۸ موانع، مشکلات و راهکارهای سازنده ای دارند، ایده و نظرات خود را به معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ارسال کنند تا در این خصوص مباحث، بازنگری و دیده شود.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار اخیر استانداران سراسر کشور با هیئت دولت، گفت: در این نشست، محوریت اصلی مباحث مطرح شده در راستای رضایتمندی مردم، معیشت، کنترل تورم، رشد تولید و توجه به تولیدات داخلی بود که رییس جمهور بر این مسائل تاکید ویژه ای داشتند.

بهرام‌نیا بیان کرد: از دیگر مباحث مهم در این نشست که رئیس جمهور به آن توجه و تاکید داشتند، موضوع پرداخت تسهیلات ازدواج و نهضت ملی مسکن بود که در این زمینه، دستورات و تاکیدات لازم را به وزرا و بانک مرکزی اعلام کردند.

استاندار ایلام: بانک‌ها روند پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ را سرعت دهند

وی یادآور شد: از دیگر مباحث مورد تاکید در نشست اخیر هیئت دولت با استانداران سراسر کشور بحث انتخابات و مشارکت بود، رئیس جمهور در این نشست بیان کردند که مجموعه دولت در انتخابات پیش‌رو، از هیچ نامزد و لیست انتخاباتی حمایت نخواهد کرد و تنها هدف اصلی، شکل‌گیری مجلسی قوی و توانمند است چرا که مجلس قوی می‌تواند با تصویب قوانین، تحولی خاص در اقتصاد کشور ایجاد کرده و خلاءها را پر کند.

استاندار ایلام ادامه داد: به طور قطع اگر در این مسیر ریل‌گذاری تخصصی و کارشناسی انجام شود در همه امور کشور که لازمه آن یک مجلس قوی است، افراد شایسته توسط مردم انتخاب می شوند، لذا همه دستگاه ‌ای اجرایی، نهادها و سازمان‌ها به ضرورت باید به این مقوله مهم ورود پیدا کنند تا بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب، شاهد برگزاری یک انتخابات رقابتی خوب با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

بهرام‌نیا بیان کرد: در بحث مشارکت در انتخابات رضایتمندی مردم بسیار مهم و کلیدی است، مدیران دستگاه‌های اجرایی این‌ موضوع را نصب‌العین قرار دهند تا پرداخت‌ تسهیلات به موقع و بهنگام باشد چرا که پرداخت تسهیلات زمینه ساز تولیدات داخلی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت صدا و سیما و رسانه‌ها برای بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های کاری کاندیداهای انتخاباتی، خاطرنشان کرد: در این خصوص و بر اساس عدالت محوری، نامزدهای ۲ حوزه جنوب و شمال استان با ایجاد بسترهای لازم برنامه‌های خود در معرض افکار عمومی و مردم بیان کنند.

استاندار ایلام افزود: افرادی که برای شرکت در انتخابات، داوطلب شده‌اند به طور قطع دارای شایستگی‌هایی هستند که به این حوزه ورود کرده‌اند، هیچ کس حق ندارد در فضای مجازی با لحاظ نکردن شخصیت حقیقی و حقوقی این افراد به آنها جسارت کند، به طور قطع دستگاه قضایی و مجموعه‌های مرتبط همانند گذشته در این خصوص ورود خواهند کرد.

استاندار ایلام: بانک‌ها روند پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ را سرعت دهند

بهرام‌نیا با بیان اینکه رسانه ها نقش مهمی در آگاهی بخشی به جامعه و ایجاد بسترهای لازم برای گرم کردن فضای انتخابات دارند، گفت: اجازه نخواهیم داد در ۲ ماه مانده به انتخابات فضای سالم مشارکت انتخاباتی ملتهب شود و در این خصوص با بداخلاقی‌ها در فضای مجازی به طور جد برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه نباید فضای تخریب در فضای مجازی و رسانه‌ای استان شکل بگیرد، خاطرنشان کرد: البته این افراد رسانه ای نیستند و دستگاه قضایی و پلیس فتا باید ورود کند، فضای مجازی چارچوب باید چهارچوب داشته باشد، قرار نیست هر کسی صحبتی دارد در فضای مجازی عنوان شود، این فضا باید مدیریت شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha