۱۳ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۵۲
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85341210
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هزار و ۲۰۰ هکتار برای اجرای نهضت ملی مسکن به محدوده خواف الحاق شد

خواف- ایرنا- فرماندار خواف گفت: هزار و ۲۰۰ هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن امسال به محدوده این شهرستان خراسان رضوی الحاق شد.

مهدی عباسپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان هزار هکتار به شهر خواف و ۲۰۰ هکتار مربوط به بخش های تابعه این شهرستان است.

وی ادامه داد: از مجموع ۲۱ هزار و ۹۳۶ نفر که در این شهرستان متقاضی نهضت ملی مسکن شده اند تاکنون با هزار و ۴۳۱ نفر قرارداد منعقد شده و اکنون واحدهای آنان در دست احداث است.

فرماندار خواف اظهار کرد: کار پی ریزی و اسکلت بندی هزار و ۶۲۰ واحد نهضت ملی مسکن در این شهرستان انجام شده و ۱۵۰ واحد نیز در مرحله نازک کاری و مراحل پایانی احداث قرار دارد.

عباسپور افزود: ۶۵ واحد نهضت ملی مسکن در این شهرستان تاکنون به بهره برداری رسیده و دست کم ۱۵۰ واحد نیز که مراحل پایانی خود را پشت سر می گذارند در دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار می گیرند.

وی اجرای طرح نهضت ملی مسکن را از دستاوردها و اقدامات مهم دولت سیزدهم برای کاهش مشکل مسکن در جامعه ذکر کرد و افزود: هماهنگی خوبی بین مسوولان و دست اندرکاران اجرایی برای اجرای این طرح در شهرستان خواف وجود دارد.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha