۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۲۳
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85341329
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اخلاق پهلوانی سردار سلیمانی الگوی نسل جوان است

همدان- ایرنا- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: اخلاق پهلوانی و شخصیت دوست داشتنی سردار شهید قاسم سلیمانی الگوی نسل جوان به ویژه ورزشکاران است.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار مهدی ظفری روز سه شنبه در مراسم تجلیل از نام آوران، داوران، مربیان و پیشکسوتان کاراته استان همدان اظهار کرد: رشادت‌های سردار سلیمانی برای نسل امروز جذاب و دلنشین است و همواره در یادها ماندگار خواهد بود.

وی بیان کرد: تواضع و فروتنی سردار سلیمانی را در بسیاری از صحنه‌ها از نزدیک مشاهده کرده‌ام به ویژه اینکه ناجی بسیاری از اقوام و طوایف کشور عراق در عملیات علیه تهاجم وحشیگرایانه داعش بود.

سردار ظفری با قدردانی از افتخارآفرینی‌های ورزشکاران در میادین بین المللی گفت: درخشش نام آوران در رویدادهای فراملی نشان از توانمندی و قدرت جوانان ایران اسلامی است.

وی افزود: افتخارآفرینی جوانان کشورمان مایه غرور و عزت کشور است و باید بابت این موفقیت‌های گسترده که قسمتی از آن سهم استان همدان است، به خود ببالیم.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این مراسم گفت: ورزش این استان روی ریل موفقیت در حال حرکت است و در تمامی عرصه‌ها درخشش لازم را داشته‌ایم.

علی حقیقی افزود: جایگاه ورزش همدان در میادین ملی و فراملی با نشان‌های رنگارنگ به خوبی ملموس است و توانسته‌ایم جزو استان‌های مدعی در ترکیب تیم‌های ملی باشیم.

اخلاق پهلوانی سردار سلیمانی الگوی نسل جوان است

وی اضافه کرد: کاراته یکی از رشته‌های موفق ورزش استان همدان در سال‌های اخیر بوده و توانسته در رده‌های سنی مختلف نشان‌های رنگارنگ بین المللی را کسب کند.

حقیقی با قدردانی از تلاش و زحمات هیات‌های ورزشی، مربیان، داوران و پیشکسوتان ورزش استان همدان در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها گفت: هدفگذاری ما در حوزه قهرمانی، حضور پرشمار در مسابقات برون مرزی در رشته‌های مختلف است.

رئیس هیات کاراته همدان نیز در این مراسم گفت: حضور در سوپرلیگ، اعزام چهار تیم در لیگ‌های برتر بانوان و آقایان و نیز تیمداری بخش خصوصی درلیگ برتر کاراته کشور جزو افتخارات ارزنده این هیات است.

سیدمهدی وفایی افزود: این استان در یکسال اخیر صاحب نشان‌های رنگارنگ ملی، آسیایی، تورنمنت‌های بین المللی و جهانی شده که در تاریخ این ورزش بی‌سابقه است.

وی بیان کرد: هم چنین در برگزاری دوره‌های دانش افزایی، ارتقا سطح مربیگری و داوری نیز دوره‌های متعددی را میزبان بوده‌ایم که حاصل آن پیشرفت کاراته استان همدان بوده است.

وفایی میزبانی از اردوی تیم‌های ملی کاراته را از دیگر افتخارات این ورزش طی سال جاری در استان همدان دانست و گفت: تمامی این فعالیت‌ها منجر به رشد و ارتقا سطح فنی کاراته استان همدان شده است.

در این مراسم از ۶۰ نام آور، پیشکسوت، داور و مربی برتر کاراته استان همدان تجلیل شد ضمن اینکه میثم ناصرنژاد خبرنگار ایرنا به عنوان خبرنگار برتر رشته کاراته مورد تجلیل قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha