فرمانده قرارگاه کربلا: "حاج قاسم سلیمانی" نمونه بارز سرباز ولایی بود

اهواز - ایرنا - فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا گفت: "حاج قاسم سلیمانی" از نمونه بارز افرادی است که ایمان به خدا، اخلاص و سربازی ولایت را سرلوحه سبک زندگی خود قرار دادند.

به گزارش ایرنا سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا روز سه شنبه در مراسم جشن ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن اظهار کرد: زندگانی حضرت زهرا سلام الله علیها، سرشار از درس‌های انسان‌ساز برای سعادت دنیوی و اخروی است.

وی افزود: خیرخواهی نسبت به مردم، خوش خلقی نسبت به همسر، تربیت فرزندانی شایسته، زهد و عبادت خالصانه و حضور در صحنه‌های اجتماعی و سیاسی برای دفاع از ولایت از خصائص بارز حیات طیبه ام الائمه (س) می‌باشد.

فرمانده قرارگاه کربلا با بیان مولفه‌های مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی فرمانده همیشه حاضر در میدان بود و نه تنها در جنگ و دفاع از وطن، بلکه در حوادثی چون سیل و آب‌گرفتگی وسیع روستاها و شهرهای مختلف استان خوزستان با تمام قوا در کنار مردم قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در زمانی که آمریکا و حامیانش به دنبال ایجاد اختلاف بین مردم عراق و ایران بودند شهادت ابومهدی المهندس و حاج قاسم سلیمانی موجی از وحدت و همدلی دوباره بین ۲ ملت ایران و عراق به پا کرد که دشمن را خوار و رسواتر از همیشه ساخت.

سردار خادم سیدالشهدا در ادامه به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: مشارکت حداکثری، سلامت، رقابت و امنیت چهار معیار اصلی برگزاری انتخابات از منظر رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه انتخابات آزاد از دستاوردهای درخشان انقلاب اسلامی ایران است ادامه داد: علاوه بر حضور تمام عیار بسیج و سپاه در این میدان بزرگ سیاسی، باید آحاد مردم ولایتمدار و انقلابی شرکت حداکثری داشته باشند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل طباطبایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای کربلا با اشاره به جایگاه والای حضرت زهرا سلام الله علیها در دین مبین اسلام گفت: ایشان نیز بر ائمه اطهار علیهم السلام ولایت دارند.

طباطبایی به تفاوت‌های اسلام و غرب به جایگاه زن و مادر در خانواده اشاره کرد و توضیح داد: حضرت فاطمه زهرا (س)، اسوه ای ماندگار برای بانوان عالم با هر دین، مذهب و عقیده ای در طول تاریخ هستند.

وی افزود: بانوان، با کرامت، عفاف و حجاب فاطمی خود، بزرگترین جهادگران عرصه جهاد تبیین در جامعه هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای کربلا ادامه داد: اگرچه بانوان، در تمام عرصه های فرهنگی، اجتماعی، علمی و سیاسی جامعه اسلامی با رعایت موازین اسلامی، حضور فعالی دارند اما مسئولیت مادری و زن خانواده بودن را بالاترین مدال افتخار زندگی خود می‌دانند.

وی افزود: خوشبختانه در مقابل هجمه‌های وسیع رسانه‌ای دشمن، بانوان فاطمی ایران اسلامی دست رد به سینه همه آنان زده‌ و وجود نازنین صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (س) را به عنوان الگوی خود برگزیده‌اند.

بر اساس این گزارش در این آیین معنوی، از همسر سربازان متاهل قرارگاه منطقه ای کربلا تجلیل شد.

اجرای هیات پهلوانی و ورزش باستانی و زورخانه ای کودکان شهرستان شوشتر،مولودی خوانی، اجرای تکخوانی حماسی، اجرای دسته جمعی سرود های انقلابی، بیان فضائل و سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در خانواده، گروه هنری کودکان، مسابقه ورزشی جهت نوجوانان، گروه نمایشی طنز بزرگسالان با حضور هنرمندان صداوسیما خوزستان و تجلیل از کارکنانی که در سال جاری صاحب فرزند شدند از دیگر برنامه های فرهنگی و تبلیغی این جشن باشکوه بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha