برگزاری نمایشگاه‌های مختلف و ارتباط با رسانه‌ها با هدف تبیین اخبار امیدبخش خوزستان

اهواز- ایرنا- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان گفت: استان در تولیدات کشاورزی در کشور رتبه های بالایی دارد از این رو انتشار اخبار امیدبخش در این حوزه با کمک برپایی نمایشگاه های مختلف در دستور کار قرار گیرد تا از طریق ارتباط با رسانه‌های مختلف این اخبار برای عموم مردم تشریح شود.

به گزارش ایرنا امیر طرفیانی روز سه‌شنبه در نشست روابط عمومی دستگاه های اجرایی تابعه وزارت جهاد کشاورزی در استان که در محل سازمان جهادکشاورزی خوزستان برگزار شد؛ اظهارکرد: خوزستان در تولیدات کشاورزی در کشور، رتبه های بالایی دارد از این رو انتشار اخبار امیدبخش در این حوزه با کمک برپایی نمایشگاه های مختلف در دستور کار قرار گیرد و از طریق ارتباط با رسانه های مختلف این اخباربرای عموم مردم تشریح شود.

برگزاری نمایشگاه‌های مختلف و ارتباط با رسانه‌ها با هدف تبیین اخبار امیدبخش خوزستان

طرفیانی افزود: برنامه‌ریزی مناسبی برای برگزاری نمایشگاه‌های بخش های مختلف کشاورزی طی مقاطع مختلف سال در استان تدوین شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان یادآورشد: دغدغه های روابط عمومی‌ها در زمینه کمبود نیرو نیاز به توجه و پیگیری دارد.

وی همچنین در بخش دیگر این نشست از طرح احیای ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری و همچنین طرح ۳۰۰ هزار هکتاری زراعت چوب به عنوان طرح های مهم دولت در استان یاد کرد و افزود: اطلاع رسانی از خدمات و عملکرد دولت در خصوص روند اجرایی این طرح ها با محوریت جهادکشاورزی و همچنین مشارکت دیگر دستگاه های اجراییضروری است.

برگزاری نمایشگاه‌های مختلف و ارتباط با رسانه‌ها با هدف تبیین اخبار امیدبخش خوزستان

طرفیانی اضافه کرد: آثار، نتایج و منابع حاصل از اجرای طرح زراعت چوب در استان تشریح شود تا علاوه بر ارائه عملکرد، فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران برای مشارکت در اجرای این پروژه تشویق شوند.

طرفیانی ادامه داد: حوزه کشاورزی با توجه به نقش حیاتی که در امنیت غذایی دارد جزو مهمترین مسائل کشور محسوب می‌شود و جا دارد در طرح “راویان پیشرفت” که احتمالا از اول بهمن ماه آغاز شود کارشناسان مطلع در مدارس این موارد را تشریح کنند.

بر اساس این گزارش، جلب مشارکت نخبگان، کارشناسان و متخصصین در زمینه های مختلف و ارتباط مستمر با اقشار مختلف بویژه دانش آموزان و دانشجویان، اساتید و … از دیگر نکاتی بود که در این نشست مورد تاکید قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha