۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۳۵
کد خبر: 85341550
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

توکیو کشته شدن ۵ سرنشین هواپیمای پلیس دریایی ژاپن را تایید کرد

ایرنا- تهران- پلیس ژاپن اعلام کرد که در پی حادثه برخورد یک فروند هواپیمای مسافربری خطوط هوایی ژاپن با یک فروند هواپیمای پلیس دریایی این کشور که امروز (سه‌شنبه) روی باند فرودگاه «هانه‌دا» توکیو رخ داد، پنج عضو پلیس دریایی جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری کیودو، پلیس ژاپن تایید کرد که پنج سرنشین هواپیمای پلیس دریایی بعد از برخورد با هواپیمای مسافربری خطوط هوایی ژاپن، جان خود را از دست داده‌اند.

هواپیمای مسافربری «ژاپن ایرلاینز» پس از فرود بر روی باند با هواپیمای پلیس دریایی این کشور که در حال پرواز به پایگاه نیگاتا (در ساحل غربی ژاپن) برای ارسال کمک‌ها به شبه جزیره «نوتو» بوده ، برخورد کرد.

توکیو کشته شدن ۵ سرنشین هواپیمای پلیس دریایی ژاپن را تایید کرد

به گزارش ایرنا از شبکه ان‌اچ‌کی ژاپن، یک هواپیمای متعلق به ژاپن ایرلاینز سه‌شنبه شب به وقت محلی در باند یکی از فرودگاه‌های مهم توکیو دچار آتش سوزی شد.

تلویزیون ژاپن گزارش داد که هواپیمای خطوط هوایی این کشور در فرودگاه با یک هواپیمای گارد ساحلی برخورد کرده است.

سخنگوی خطوط هوایی ژاپن گفت که این هواپیما پرواز ۵۱۶ است که از مبدا فرودگاه شین- چیتوسه در هوکایدو انجام گرفته بود و حامل ۳۷۹ مسافر است.

به گزارش خبرگزاری کیودو، هواپیمایی که در فرودگاه توکیو دچار حریق شد، از خطوط هوایی داخلی بوده و از مبدا ساپورو در شمال ژاپن پرواز کرده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha