۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۱۵
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85341563
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه قرچک: بانوان رکن اساسی جامعه هستند

۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۱۵
کد خبر: 85341563
امام جمعه قرچک: بانوان رکن اساسی جامعه هستند

قرچک - ایرنا - امام جمعه شهرستان قرچک گفت: بانوان ایران اسلامی، علاوه بر وظیفه مهم مادری و تربیت فرزندان، رکن اساسی جامعه هستند که در کنار عمل به وظایف مادرانه خود، در جامعه نقش آفرینی می‌کنند و اثر بخشی خود را در حوزه‌های مختلف به خوبی نمایان می‌سازند. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در مراسم جشن سالروز ولادت با سعادت دخت نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س)که روز سه‌شنبه در سالن ورزشی بانوان قرچک برگزار شد اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) ، اساس و رکن ولایت است و در کلام امام معصوم از ایشان به عنوان حجت خداوند بر ائمه یاد شده است و باید ابعاد زندگی ایشان به درستی تبیین شده و برای بانوان و دختران ایران اسلامی بازگو گردد.

وی افزود: زنان ایران اسلامی با تأسی از حضرت زهرا(س) مسیر رسیدن به کمال را طی کرده اند و کارآمدی خود را در ابعاد مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کرده اند.

امام جمعه قرچک: بانوان رکن اساسی جامعه هستند

امام جمعه شهرستان قرچک بیان داشت: امروز دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مقابله با این نظام الهی، بانوان و دختران آینده ساز و مادران آینده کشور را هدف قرار داده و تلاش دارند تا با شبیخون فرهنگی، آنان را از مسیر حق و حقیقت دور کنند و تنها عاملی که می‌توانند این توطئه را خنثی کند، توسل به ائمه اطهار و تأسی از سیره عملی حضرت فاطمه زهرا(س) است.

شهردار قرچک: مادران، ستون‌های استوار خانواده هستند

امام جمعه قرچک: بانوان رکن اساسی جامعه هستند

شهردار قرچک نیز در این مراسم گفت: مادران، ستون‌های استوار خانواده هستند که با ایثار و از خودگذشتگی، بنیان خانواده را از گزند آسیب‌های مصون می‌دارند.

محسن خرمی شریف افزود: زمانی که مادر، در کانون خانواده قرار دارد، ستون و کیان خانواده نیز پابرجاست، از این رو، توجه به قشر بانوان در مدیریت شهری از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

امام جمعه قرچک: بانوان رکن اساسی جامعه هستند

وی تصریح کرد: تقدیر از زنان و بانوان در روز میلاد حضرت زهرا(س)، سپاس از ایثار و از خودگذشتگی مادران، همسران و دخترانی است که آینده کشور را با حفظ کیان خانواده درخشان می‌کنند و زمینه پیشرفت و توسعه همه جانبه ایران اسلامی را فراهم می‌سازند.

حضرت فاطمه زهرا (س) در بیستم جمادی الثانی سال پنجم بعثت به دنیا آمده است.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha