۱۲ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۱۴
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85341690
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حدادعادل: مردم ورامین با قیام ۱۵ خرداد ولایتمداری خود را ثابت کردند

ورامین- ایرنا- مشاور عالی رهبر معظم انقلاب و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:مردم ورامین در طول تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی، با قیام خونین ۱۵ خرداد، نام خود را جاودانه ساخته و ولایتمداری خویش را ثابت کردند.

به گزارش ایرنا، غلامعلی حدادعادل شامگاه سه‌شنبه در دیدار با آیت الله سیدمرتضی محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین اظهار داشت: دیانت و ولایتمداری، شاخصه مهم مردم ورامین بوده که آنان را در تاریخ انقلاب سرآمد کرده است.

وی گفت: در یکی از کتاب مهم قدیمی و تاریخی که مربوط به ۹۰۰ سال پیش است، از تشیع مردم ورامین یاد شده که این سند نشان می‌دهد مردم این دیار از دیرباز تاکنون دیانت داشته و در راه حق و حقیقت قرار دارند.

وی تصریح کرد: ورامین همواره و در طول تاریخ اسلام، دژ و قلعه محکم دفاع از ارزش‌های دینی بوده و مردم این دیار برای دفاع از ارزش‌های اسلامی شهدای بسیاری را تقدیم اسلام کرده اند.

امام جمعه شهرستان ورامین نیز در این دیدار اظهار داشت: خداوند متعال با پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، نعمت را بر مردم ایران تمام کرده و شکرانه این نعمت برای مسئولان، خدمت بی‌منت به جامعه است.

حدادعادل: مردم ورامین با قیام ۱۵ خرداد ولایتمداری خود را ثابت کردند

آیت الله سیدمرتضی محمودی افزود: انقلاب اسلامی نعمتی الهی است و باعث شده تا ایران اسلامی از امنیت و اقتداری کامل برخوردار باشد.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha