بزرگداشت «یاران سلیمانی» در برج میلاد
عکس آرشیوی است

تهران بزرگ - ایرنا - سومین همایش بزرگداشت شهدای مدافع حرم از شهر تهران با عنوان یاران سلیمانی شامگاه سه‌شنبه در محل برج میلاد با حضور خانواده‌های این شهدا بویژه خانواده شهید سیدرضی موسوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهردار تهران در این مراسم در سالن همایش‌های بین المللی برج میلاد با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در نبرد با دشمنان اسلام گفت: خون شهدا مایه حیات ملت‌های مسلمان است.

علیرضا زاکانی افزود: عده‌ای وحشی که دست نشانده آمریکا هستند تلاش می‌کنند اسلام را وارونه جلوه دهند، به همین منظور انسانیت، مدیون شهدای جبهه مقاومت است که در مقابله با این افراد جانشان را فدا کردند.

وی اظهار کرد: ملت ایران مدیون پدران، همسران و فرزندان شهدایی است که موجب سرافرازی ایران اسلامی شدند.

شهردار تهران ادامه داد: خون شهدا مایه عزت و سربلندی کشور است و به این رزمندگان به ویژه نیروهای سپاه قدس افتخار می کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای جبهه مقاومت بویژه حاج قاسم سلیمانی و سید رضی موسوی اضافه کرد: در این مراسم خانواده فرمانده دلاور سید رضی حضور دارند و به این فرمانده که عمر خود را در راه اسلام گذاشت درود می‌فرستیم.

همچنین معاون فرهنگی شهردار تهران با بیان اینکه اتفاقات خوبی در حوزه توسعه فرهنگ ایثار و مقاومت در تهران در حال رخ دادن است، گفت: در تلاش هستیم با ترویج فرهنگ ایثار در پایتخت، نام و یاد حاج قاسم را به عنوان اسطوره فداکاری و جبهه مقاومت به شایستگی برای نسل‌های بعدی زنده نگه داریم.

محمدامین توکلی زاده با بیان اینکه سرمایه اصلی هر شهری شهروندان آن است، افزود: تهران به عنوان ام‌القرای جهان اسلام میزبان خانواده ۲۴ هزار شهید و افتخار ما خادمی خانواده‌های شهداست.

وی تاکید کرد: فضیلت‌های انسانی در دنیا گم شده‌ بود، اما با عظمت و فداکاری شهیدان ما در دفاع مقدس و جبهه مقاومت این فضیلت‌ها زنده شد.

در این مراسم از خانواده شهدای مدافع حرم تجلیل به عمل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha