فرماندار تهران: برای برگزاری انتخابات الکترونیک آمادگی کامل داریم

تهران بزرگ - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار شهرستان تهران با بیان اینکه پیشنهاد و آمادگی خود را برای برگزاری انتخابات الکترونیک اعلام کرده‌ایم، گفت: با تمهیدات در نظر گرفته شده انتخاباتی روان، سالم و با امنیت کامل را برگزار خواهیم کرد.

احمد قیومی روز چهارشنبه و در آستانه اعلام نهایی صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی هیات های نظارت شورای نگهبان (۱۵ دی ماه) ، درمورد تمهیدات فرمانداری تهران برای برگزاری هرچه با شکوه تر انتخابات اسفند امسال در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مناطق شهر تهران در این دوره از انتخابات برای نخستین بار به عنوان ستاد انتخابات منطقه تعریف شده است که تابحال این اتفاق رخ نداده بود.

وی ادامه داد: دلیل این تصمیم گیری با توجه به جمعیت بالای مناطق پایتخت بود و جالب است بدانید که ساکنان برخی مناطق در تهران حتی از جمعیت چند استان کشور بیشتر است.

قیومی با بیان اینکه ۴۰۰ ناحیه در شهر تهران برای انتخابات فعال شده است، گفت: جلسه‌ای با مسوولان مناطق و نواحی انتخابات شهر تهران در برج میلاد داشتیم و ۱۰۰ هزار نفر را در پایتخت برای انتخابات سازماندهی و ساماندهی کرده ایم.

وی اضافه کرد: اما این بار قصد داریم این ساماندهی و سازماندهی ۱۰۰ هزار نیروی انسانی که ارزشمندترین بخش کار است را برای انتخابات بعدی حفظ کرده و شبکه سازی و ارتباط بین آنها را ایجاد کنیم.

فرماندار تهران یادآور شد: با حفط این نیروها می‌توانیم به صورت مستمر در طول زمان آموزش دهی داشته باشیم و از سوی دیگر با پایان کار انتخابات امسال این ۱۰۰ هزار نفر دیگربه حال خود رها نمی‌شوند که این سرمایه را از دست بدهیم.

فرماندار تهران: برای برگزاری انتخابات الکترونیک آمادگی کامل داریم

۱۰۰ هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات در تهران

فرماندار تهران ادامه داد: موضوع دیگر این است که این ۱۰۰ هزار نفر که عوامل اجرایی انتخابات در شهر تهران هستند براساس مولفه‌های گام دوم انقلاب انتخاب شده‌اند؛ یعنی تخصص، تجربه و جوان گرایی و در واقع پروسه جایگزینی انجام شده است.

به گفته قیومی، برای اعضای شعب اخذ با نگاه تکریم مخاطبین یک سری دوره‌های آموزشی لحاظ و برگزار شده و شعب براساس تعداد آرایی که در انتخابات پیشین به صندوق ریخته شده جابجا شدند اما تعداد شعب افزایش یافته است.

وی یادآور شد: جی. آی. اس همه شعب و اطلس کامل انتخابات تهیه شده که اطمینان داریم انتخاباتی روان، سالم و با امنیت کامل در پیش رو خواهیم داشت.

فرماندار تهران این را هم گفت که پیشنهاد خود را برای برگزاری انتخابات الکترونیک داده ایم و اگر زیرساخت‌ها فراهم شود، آماده برگزاری هستیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha