۱۳ دی ۱۴۰۲، ۸:۵۸
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85341927
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

باند سارقان قطعات و محتویات خودرو در ابهر منهدم شد

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از انهدام باند چهار نفره سرقت محتویات و قطعات خودرو با ۳۱ فقره سرقت در ابهر خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ کارآگاه هادی نوروزی روز چهارشنبه با بیان این مطلب، افزود: با وقوع سرقت‌های سریالی قطعات خودرو و ای سی یو از خودروهای داخلی در نقاط مختلف شهر ابهر و دریافت پرونده های متعدد از شهروندان، موضوع رسیدگی به پرونده ها در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در بررسی کارآگاهان مشخص شد چهار مرد جوان با خودروهای زانتیا، ماکسیما و پژو پارس و به کمک یکدیگر برای سرقت قطعات خودرو و ای سی یو از خودروهای تولید داخلی اقدام می کنند.

سرهنگ نوروزی تصریح کرد: با شناسایی و احراز هویت این سارقان در یک عملیات غافل گیر کننده متهمان در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه موضوع سرقت قطعات خودرو و ای سی یو را منکر می شدند که در تحقیقات پلیسی و کارآگاهی ناگزیر لب به اعتراف گشوده و به سرقت ۳۱ فقره قطعات خودرو و ای سی یو معترف شدند.

سرهنگ نوروزی با بیان اینکه متهمان به فروش قطعات سرقتی به تعدادی مالخر اعتراف کردند، ادامه داد: با راهنمایی متهمان ۳۱ دستگاه ای سی یو از مخفیگاه متهمان کشف و ضبط شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha