۱۳ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۱۹
کد خبرنگار: 942
کد خبر: 85342080
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

۶۴۲ گلستانی در دومین کنگره بانوان تاثیرگذار ثبت نام کردند

گرگان- ایرنا- مدیرکل امور بانوان استانداری گلستان گفت: تاکنون ۶۴۲ بانوی گلستانی در دومین کنگره بانوان تاثیرگذار ثبت‌نام کردند که شرکت این تعداد، نشانه استقبال بالا برای حضور در این رویداد مهم است.

به گزارش ایرنا، آزاده رجبی روز چهارشنبه در دومین کنگره بانوان تاثیرگذار گلستان اظهار کرد: یکی از افتخارات گلستان تالیف کتاب بانوان تاثیرگذار با شرح زندگی ۱۴۰ بانوی اثرگذار استان است که جلد اول این کتاب تیرماه امسال رونمایی و جلد دوم آن نیز به زودی منتشر خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان استانداری گلستان افزود: در دومین کنگره بانوان تاثیرگذار، عظمت زنانگی، شکوه همسری و عطوفت مادری در هشت موضوع بررسی می‌شود.

رجبی با اشاره به استقبال مطلوب بانوان گلستانی از برپایی این کنگره ادامه داد: فرایند ثبت‌نام بانوان در کنگره بانوان تاثیرگذار گلستان همچنان ادامه دارد.

۶۴۲ گلستانی در دومین کنگره بانوان تاثیرگذار ثبت نام کردند

وی کنگره بانوان تاثیرگذار را آغازی بر شناسایی و تجلیل از بانوان فعال و اثرگذار گلستان دانست و خاطرنشان کرد: در کنگره امروز سه بانوی فعال حوزه مقاومت تجلیل می‌شوند.

دومین کنگره بانوان تاثیرگذار استان گلستان صبح امروز همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) و روز مادر در گرگان آغاز شد.

این کنگره با هدف اعتلای نقش زن، معرفی زنان نخبه و توسعه فرآیند گفتمان صحیح در زمینه زن و خانواده، شناسایی زنان تاثیرگذار در هشت عرصه علمی، پژوهشی و فناوری، سیاستگذاری و حکمرانی، گفتمان‌سازی و رسانه، فعالیت‌های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، تعلیم و تربیت، فرهنگ و هنر و ورزش برای دومین سال متوالی برگزار می‌شود.

شعار امسال هفته زن «اینجا سرزمین شیرزنان است، قهرمان!» است و در هفته بزرگداشت مقام زن و مادر در استان گلستان، امسال ۲ هزار و ۵۴۴ برنامه اجرا خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha