زنگ مقاومت در مدارس آذربایجان‌غربی نواخته شد

ارومیه- ایرنا- زنگ مقاومت همزمان با سالروز شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، روز چهارشنبه در مدارس آذربایجان غربی به صدا درآمد و دانش آموزان حاضر بر پیروی از مسیر این سردار شهید تاکید کردند.

به گزارش ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در آیین ویژه ای که به میزبانی دبستان شاهد شهید کلانتری ارومیه برگزار شد، گفت: راه مقاومت به وسیله معلمان باید تقویت شود تا راه شهدا مغفول واقع نشود و لازم است همه در سیستم آموزشی به ویژه فرهنگیان این موضوع را همواره مدنظر داشته باشند.

علی مطهری اضافه کرد: جهاد تبیین باید با همت فرهنگیان عملیاتی تر شود چراکه با این امر و تبیین راه و منش سردار سلیمانی و شهدای ایران اسلامی، سلیمانی های بسیاری تربیت می شوند.

وی با تاکید براینکه شناساندن و جاودانه کردن راه سلیمانی به ماندگاری سیره او کمک می‌کند، ادامه داد: این موضوع باید با همت مدیران و معلمان در مدارس ساری و جاری باشد.

وی با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و هفته بزرگداشت مقام زن افزود: حضرت فاطمه (س) و انبیا و ائمه عامل فیوضات الهی هستند و اگر اعمال ما مطابق با سیره آنان باشد، می توانیم بگوییم که در مسیر حق گام برداشته ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار کرد: بانوان ایران اسلامی در عرصه تعلیم و تربیت باید به این مسأله و انتقال اخلاق و سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) به دانش آموزان تلاش کنند.

حضور در کلاس های درس و تجلیل از معلمان با اهدای شاخه گل بخش پایانی این آیین بود.

به گزارش ایرنا امروز، ۱۳ دی سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی است که برنامه های متنوع فرهنگی در گرامیداشت یاد این شهید بزرگوار اسلام در سراسر استان برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha