تمهیدات ترافیکی مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در تهران

تهران بزرگ - ایرنا - پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی معابر پایتخت در روز چهارشنبه به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مصلای تهران را اعلام کرد و از شهروندان خواست برای شرکت در این مراسم از وسایل حمل و نقل عمومی (مترو و اتوبوس) استفاده کنند.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگف سرهنگ فیروز کشیر در خصوص تمهیدات ترافیکی سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مصلای تهران گفت: این مراسم امروز بعد از نماز مغرب و عشا در مصلای تهران برگزار می‌شود که محدودیت‌های توقف در اطراف مصلا را خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: شهروندان و مراجعه کنندگان گرامی می‌بایست از توقف در اطراف و محدوده‌های پیرامونی مصلای تهران خودداری کرده و صرفا خودروهای خود را در پارکینگ‌هایی که به همین منظور در اطراف مصلی آماده شده پارک کنند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: اگر ازدحام و مراجعات افزایش یابد پلیس راهور اجازه پارک خودروها را در بزرگراه شهید سلیمانی و خیابان قنبرزاده و همچنین بین خیابان‌های قنبرزاده و سهرودی مانند هویزه و عشقیار خواهد داد ولی پارکینگ‌ها باز است و آمادگی پذیرش مراجعه کنندگان به مصلای تهران را دارند.

وی ادامه داد: حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس‌ها نیز آماده جابجایی مسافران و شهروندان است و می‌توانند به داخل پارکینگ‌ها مراجعه و مردم را از این مسیرها انتقال دهند.

سرهنگ کشیر تاکید کرد: هر ۲ ایستگاه مصلا و شهید بهشتی مترو نیز آماده خدمات رسانی به مراجعه کنندگان است لذا شهروندان جهت سهولت تردد به مصلا، از حمل و نقل عمومی استفاده تا بتوانند به سهولت تردد داشته و در این مراسم شرکت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha