انسجام بخشی و وحدت آفرینی از ویژگی‌های سردار سلیمانی است

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: سردار سلیمانی با ویژگی‌های شجاعت و درایت، دشمن شناسی و استکبار ستیزی، انسجام بخشی و وحدت آفرینی، به درستی فرصت‌ها را در دل بحران‌ها جست.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت روز چهارشنبه در پیامی به مناسبت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به این کلام مقام معظم رهبری اشاره کرد که "از روزی که ایشان شهید شده تا امروز، اسم شهید سلیمانی و یاد شهید سلیمانی و خصوصیاتی از شهید سلیمانی، چندین برابرِ زمانِ حیاتش در بین مردم منتشر می‌شود. این همان حرفی است که زمانی کسی گفته بود «شهید سلیمانی» از «قاسم سلیمانی» برای ما خطرناک‌تر است! (این را) آن طرف‌های مقابل گفته بودند؛ راست گفتند، واقعا همین‌جور است. یعنی نه فقط غبار فراموشی بر چهره‌ این شهید ننشسته بلکه روزبه‌روز جلوه‌اش، نورانیتش و وضوحش بیشتر شده و ان شاء الله بیشتر هم خواهد شد."

وی افزود: سحرگاه سیزدهم دی ماه ۱۳۹۸ خبر شهادت ابرمردی مخابره شد که خط شکن پیکار و مبارزه با ظلم و استکبار و اشرار عالم بود. سردار سرافرازی که مطیع محض فرماندهی معظم کل قوا بود و با ویژگی‌های شجاعت و درایت، دشمن شناسی و استکبار ستیزی، انسجام بخشی و وحدت آفرینی، به درستی فرصت‌ها را در دل بحران‌ها جست و مغتنم شمرد.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: سردار سلیمانی که برای نخستین بار نشان ارزشمند ذوالفقار را به عنوان عالی‌ترین نشان نظامی ایران از فرماندهی معظم کل قوا گرفت، مالک اشتری بود که چهره بین‌المللی مقاومت شد و در این چهار سالی که از زمان شهادتش می‌گذرد، هر روز بخش‌هایی پنهان از زوایای اخلاقی، رفتاری، منش، تدبیر و شجاعت او به جهانیان معرفی می‌شود.

وی گفت: اینجانب سالروز شهادت این بزرگمرد جهاد و شهادت، سردار سپهبد "حاج قاسم سلیمانی" که درود خداوند و رحمت واسعه الهی بر او باد و همراهان شهیدش به ویژه "ابومهدی المهندس" را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله)، آحاد ملت ایران و آزادیخواهان جهان به ویژه مردم شریف و ولایتمدار خراسان جنوبی تبریک و تسلیت می‌گویم و امیدوارم این شهید عزیز و دیگر شهدای والامقام دنیا از خوان کرم آل الله علیهم السلام ارتزاق نمایند و این توفیق هم نصیب و روزی ما شود که پیروان نیکویی برای این عزیزان باشیم.

سردار سپهبد "قاسم سلیمانی" فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و "ابومهدی المهندس" معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی سال ۱۳۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

۱۳ دی سالروز شهادت سردار سلیمانی روز جهانی مقاومت نام دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha