۱۳ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۱۵
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85342302
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قزوین رتبه برتر کشور را در استقرار مدیران زن دارد

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: استقرار مدیران زن در استان قزوین با حمایت دولت مردمی و سیاست‌های کلان جامعه توانسته رتبه برتر کشور را به دست بیاورد که این مساله بیانگر تاثیرگذاری این قشر از جامعه فعال است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدمهدی اعلایی روز چهارشنبه در دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار استان قزوین افزود: امروز ظرفیت مهمی برای نقش آفرینی بانوان در دولت سیزدهم فراهم شده است و استان ما در مقایسه با سایر استان‌های دیگر بیشترین تعداد مدیران زن را دارد.

وی با بیان اینکه مادران یک‌ عمود اثرگذار در جامعه هستند، اضافه کرد: نقش آفرینی همسری و مادری و صیانت از خانواده، غیرقابل جایگزین است و هر فضای دیگری که این اثر را از زن مسلمان‌ بگیرد قابل توجه نیست.

اعلایی ادامه داد: در دوره‌ای که تحولات اجتماعی متعددی را شاهد هستیم، نگاه‌های مختلفی در حوزه زنان عرضه شده که بیشتر آنها مغایر با اصالت مادری و همسری است.

به گفته استاندار قزوین، با وجود همه فراز و فرودها و تلاش بدخواهان نظام و انقلاب، همچنان نهاد خانواده در کشور ما محفوظ و زنده مانده و محل آرامش و سکون برای افراد و آحاد جامعه اسلامی است.

این مسوول ادامه داد: در همین جریانات اخیر که بحث حجاب بیش از پیش اهمیت یافت، موضوع مراقب از داشته‌های ارزشمند خودمان بیش از پیش هویدا شد، به هرحال واقعیت این است که بیشتر قاطبه زنان جامعه مقابله این جریانات انحرافی ایستادند.

استاندار قزوین با بیان اینکه الگوهای شاخصی که در جامعه مطرح می‌شود باید اصلاح شود، تاکید کرد: اینگونه نیست که همه مدیر موفق باشند، جایگاه اصیل این مادران و زنان، تقدیم فرزندان شایسته به جامعه است که اتفاقا اثرگذار هم خواهند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha