سخنگوی سپاه: همه با کنار گذاشتن دلخوری‌ها به پای صندوق رای بیایند

مشهد- ایرنا- سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه اقشار به پاس خون شهیدان با کنار گذاشتن دلخوری‌ها، پای صندوق رای حاضر شده و مشارکت بالایی را به ثبت برسانند.

به گزارش ایرنا، سردار رمضان شریف روز چهارشنبه در دومین سلسله نشست های رسانه و مقاومت با محوریت انتقال تجارب در مشهد افزود: همه آحاد مردم برای سربلندی ایران و اطاعت محض از رهبر معظم انقلاب، حضور پرشوری در انتخابات خواهند داشت و با حضور باشکوه خویش، یکبار دیگر تیغ دشمنان انقلاب اسلامی را علیه این کشور و ملت کُند خواهند کرد.

وی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی، اضافه کرد: تصویر واقعی ما خیلی قوی تر از تصویر مجازی ماست و اما دشمن بر عکس تصویر واقعی، خیلی ضعیف تر از تصویر مجازی است که از او می بینیم.

سخنگوی سپاه عنوان کرد: دشمن با قدرت رسانه ای خویش تلاش می کند حس پشیمانی از ظهور انقلاب اسلامی، بحرانی نشان دادن وضعیت کنونی و ناامیدی به آینده را به مردم القا کند و مردم را از شرایط دلسرد کند.

سردار شریف خاطرنشان کرد: دشمن با ابزار رسانه و با سوء استفاده از شرایط تلاش دارد بگوید که انقلاب اسلامی دستاوردی نداشته است و در مقابل شرایط همه جای دنیا گل و بلبل است.

وی با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی تصریح کرد: اراده خداوند بر این بود که با اعطای عمر بیشتر به این سردار بزرگ، چهره شهدای شاخص جنگ تحمیلی از جمله زین الدین، باکری و دیگر شهدا که در دوران کنونی حضور ندارند را برای مردم نشان دهد.

سخنگوی سپاه ادامه داد: ویژگی های برجسته شهید سلیمانی به حدی بود که حتی دشمنان نیز این ویژگی های شخصیتی را قبول داشته و تایید می کردند.

سردار شریف عنوان کرد: شخصیت والای سردار سلیمانی و روحیه جهادی ایشان موجب شد دشمنان بیشترین تبلیغات را علیه وی در کشور داشته باشند ولی چون وی با خدا معامله کرده بود، رفتارش تبدیل به یک مکتب شد.

وی بیان کرد: مردم نیز با ضریب هوشی خویش به درستی بین خادم و خائن را تفکیک کردند و این سردار بزرگ را به الگویی برای جهان اسلام تبدیل کردند.

سخنگوی سپاه با اشاره به جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، گفت: این جنگ تمام داشته های این رژیم را به باد داد و چنان ضربه مهلکی به آنها وارد کرد که حالا حالاها باید برای جبران آن اندیشه کنند.

سردار شریف خاطرنشان کرد: شهادت حاج قاسم روح تازه ای در کالبد دمید و اکنون طوفان الاقصی روح آن سردار دلها را شاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ دینی مبتنی بر قرآن، داشتن رهبری حکیم و دانا و مردمی ولایتمدار، سه عنصر انقلاب اسلامی است که موجب شکست ناپذیری آن می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha