اذعان وزیر نتانیاهو به فراگیر بودن تفکر مقاومت بین تمام مردم غزه

تهران-ایرنا- وزیر دارایی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که تفکر مقاومت در میان کل مردم غزه ریشه دارد و حتی با رفتن حماس هم از بین نمی‌رود.

به گزارش امروز (چهارشنبه) ایرنا از روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی، تفکر مقاومت علیه اشغالگران صهیونیست را فقط مختص حماس ندانست.

رهبر حزب «صهیونیسم دینی» در سرزمین های اشغالی بالا بودن جمعیت غزه را تهدیدی برای شهرک نشینان جنوب سرزمین‌های اشغالی دانست و گفت: اگر به جای ۲ میلیون نفر، فقط ۱۰۰ یا ۲۰۰ هزار عرب در غزه زندگی می کردند شرایط فرق می کرد.

وی گفت: جمعیت کوچکی مثل ما نمی تواند این واقعیت را بپذیرد که با چهار دقیقه فاصله از شهرک های ما، جمعیتی ۲ میلیون نفری زندگی می کنند که از بین رفتن اسرائیل، آرزویشان است.

این صهیونیست افراطی، بازگشت ساکنان جنوب سرزمین های اشغالی به شهرک هایشان را تنها در صورت کوچ اجباری فلسطینی های ساکن غزه ممکن دانست.

به گزارش ایرنا، اظهارات اسموتریچ درباره فراگیر بودن تفکر مقاومت در میان کل فلسطینی ها این واقعیت را روشن می کند که راه حل مطرح شده از سوی آمریکا برای ایجاد دو دولت فلسطینی-اسرائیلی در منطقه، فریبی بیش نیست.

این اظهارات نشان می دهد که کوچاندن اجباری تمامی فلسطینی های ساکن سرزمین های اشغالی، کرانه باختری و غزه، در دستور کار صهیونیسم جهانی قرار دارد و تنها مقاومت است که می تواند مانع تحقق این هدف صهیونیست ها شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha