حضرت فاطمه زهرا(س) تجلی عصمت و بزرگ آموزگار عشق و ایثار است

تهران- ایرنا- معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز زن پیامی صادر و تاکید کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) تجلی عصمت و بزرگ آموزگار عشق و ایثار است.

به گزارش ایرنا از سازمان برنامه و بودجه کشور، پیامی به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز زن از سوی «داود منظور»، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور منتشر شد.

متن پیام رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به شرح زیر است:

«بیستم جمادی‌الثانی، سالروز خجسته میلاد کوثر قرآن، عصاره خلقت، بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) است که به واسطه وجود مبارک و بی‌بدیل آن حضرت، این روز عزیز به‌عنوان روز پاسداشت مقام شامخ مادر و روز زن نام‌گذاری شده است.

حضرت فاطمه زهرا (س) تجلی عصمت و بزرگ آموزگار عشق و ایثار است که بانوان مسلمان ایران‌زمین با تأسی از آموزه‌های معنوی و فاطمی آن بزرگ بانو در تمامی عرصه‌های فردی و اجتماعی و نیز در مدیریت کانون خانواده، نقشی اثرگذار و سازنده دارند.

اینجانب سالروز میلاد صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا (س) و ولادت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را به ملت شریف ایران و همه دوستداران آن حضرت، خاصه به همکاران خدوم در سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها و سازمان‌های تابعه،

تبریک و تهنیت می‌گویم و از درگاه پروردگار متعال، سلامتی، عزت و سربلندی بانوان ایران اسلامی را مسئلت می‌نمایم.»


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha