۱۳ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۸
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85342592
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

برخورد دادستانی شهرستان شهریار با عطاری‌های متخلف

شهریار - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از برخورد با مالکان مغازه های عطاری که در پوشش مغازه در زمینه فروش انواع مواد مخدر فعالیت می‌کنند خبر داد.

به گزارش ایرنا از مرکز رسانه قوه قضاییه ، مهدی محمدی روز چهارشنبه همچنین از کشف بیش از ۲۰ هزار انواع قرص متادون و ترامادول و انواع دیگر قرص مواد مخدر و بیش از ۵۰ لیتر شربت تریاک و متادون و دستگیری چندین متهم طی سال جاری خبر داد .

برخورد دادستانی شهرستان شهریار با عطاری‌های متخلف

دادستان شهرستان شهریار گفت: برای حل معضلات، چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی در حوزه مواد مخدر و روانگردان از برخی مالکان مغازه‌های عطاری که با سوءاستفاده از شغل خود و در پوشش مغازه عطاری در زمینه فروش انواع مواد مخدر فعالیت می‌کنند به شدت برخورد می‌شود.

پیش از این در ۱۸ آذرماه مهدی محمدی در پی وقوع سرقت و زورگیری در شهرستان شهریار بیان کرد : بلافاصله بعد از وقوع این حادثه ، دستورات قضایی به ضابطان برای پیگیری و شناسایی سارقان داده شد و تحقیقات در حال حاضر در حال انجام بوده و در تلاش هستیم به سرعت سارقین و زورگیران دستگیر شوند.

دادستان شهریار در پایان عنوان کرد : مجازات سنگینی در انتظار مخلین به نظم و امنیت عمومی شهروندان است.

قبل از این‌نیز فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران دستور ویژه صادر کرده بود.

در پی انتشار کلیپ سرقت طلاجات یک خانم ۵۰ ساله در شهرستان شهریار تیم ویژه ای به منظور شناسایی و دستگیری سارقین تشکیل و موضوع در دستور کار پلیس شهرستان شهریار قرار گرفت.

شهرستان شهریار در غرب استان تهران واقع است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha