۱۳ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۹
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85342619
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ هزار قلم کالای خوراکی قاچاق در قزوین کشف شد

۱۳ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۹
کد خبر: 85342619
۶ هزار قلم کالای خوراکی قاچاق در قزوین کشف شد

قزوین - ایرنا - رییس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین از کشف و ضبط ۶ هزار قلم کالای خوراکی قاچاق در یک دستگاه خودروی سواری پراید خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی حاجیان راد روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: ارزش تقریبی کالاهای کشف شده یک میلیارد ریال بود که در مسیر آزادراه زنجان - قزوین کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه اقلام کشف شده قاچاق هنگام عبور یک دستگاه سواری پراید کشف و ضبط شده است، اظهار کرد: ماموران پلیس توانستند در این عملیات ۲ متهم را دستگیر و برای ادامه مراحل قانونی به مراجع قضایی استان معرفی کنند.

سرهنگ حاجیان راد در تشریح کالاهای کشف شده، تشریح کرد: ماموران در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری حدود ۶ هزار قلم انواع شکلات، بیسکوییت، روغن خوراکی و دیگر اقلام خوراکی قاچاق را کشف کردند.

به گفته این مسوول انتظامی، مقابله با کالاهای قاچاق از نوع خوراکی علاوه بر حمایت از تولید داخلی به حفظ و ثبات سلامت در جامعه منجر شده و از هرگونه تهدیدات غذایی نیز پیشگیری می‌کند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه کالای قاچاق موضوع را برای رسیدگی بیشتر به سامانه ۱۱۰ گزارش دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha