استاندار تهران: شگفتی‌ سازی زنان ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف محقق شد

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران با بیان اینکه قدرت روز افزون زنان ما برای ابراز وجود در مسیر تکامل اهداف انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست، گفت: ما امروز نه تنها مواجه با تأثیرگذاری زنان هستیم بلکه با شگفتی‌سازی‌ها و پدیدآورترین موضوعات مختلف در همه ابعاد و در عرصه خدمت به مردم از طریق زنان انقلاب اسلامی مواجه هستیم.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران؛ علیرضا فخاری روز چهارشنبه در دومین کنگره ملی زنان تأثیر گذار به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) ضمن خیر مقدم به حضار به ویژه مادران و همسران شهدا افزود: امروز شاهد شکوفایی مقام زن مسلمان در جامعه اسلامی طبق فرمایشات امام راحل(ره) هستیم.

وی اظهار کرد: اکنون شاهد حضور پر رونق زنان در جامعه با شرایط جدیدی هستیم که با توانمندی و حضور مؤثر و عبور از موانعی که دشمنان انقلاب اسلامی در مسیر تعالی و رشد کشور ایجاد می‌کنند، سدهای پیش‌رو را برمی‌دارند.

فخاری ادامه داد: امروز اگر مشکلی در سطوح مختلف کشور پیش آید پیش قراولان رفع مشکل زنان هستند.

به گفته وی، زنانی که دیروز برای پرورش رزمندگان که نمونه آن حاج قاسم سلیمانی‌هاست تلاش کردند، امروز در خلق آثار جدید در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و مذهبی تلاش زیادی دارند.

فخاری گفت: امروز اگر شاهد این رشد و توانمندی با شکوه در کشور هستیم، بستر این کار را انقلاب اسلامی فراهم کرده است.

استاندار تهران یادآور شد: زن امروز نسبت به گذشته انقلاب و زن دوران رژیم طاغوت تفاوت زیادی دارد و هویت بخشی به جایگاه زنان در راه استقلال و عزت کشور بر کسی پوشیده نیست.

وی تاکید کرد: امروز تلاش زنان در عرصه تولید و رشد توسعه از پیامدهای انقلاب و توجه ویژه جمهوری اسلامی به این قشر پویا است.

فخاری یادآور شد: عرصه تعالی بخش حضور و شکست تابوی استعمار را زنان ایران اسلامی بر عهده گرفتند و توانستند حضور موثری خود را نه تنها برای انقلاب بلکه به جهان ثابت کنند.

به گفته وی، حضور مؤثر زنان ایرانی در پژوهش های بین المللی نشان از شأن بالای آنها در علم آموزی و پرورش نسل آینده دارد.

استاندار تهران اضافه کرد: بر خود می‌بالیم که زنان ما در کنار مردان برای برطرف کردن موانع رشد و توسعه کشور هنگام و در یک نبردی توأم با توفیق حاضر هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha