پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان در پی شهادت جمعی از هموطنان در کرمان

خرم آباد- ایرنا- حجت الاسلام احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه و فرهاد زیویار استاندار لرستان در پی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان ضمن محکوم کردن این حادثه از دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و قضایی خواستند تا با سرعت و دقت، دست های آشکار و پنهان این جنایت شقاوت‌ آمیز شناسایی و به دستگاه عدالت سپرده شوند.

به گزارش چهارشنبه شب خبرنگار ایرنا، در این پیام مشترک آمده است: ️بار دیگر سفاکان عالم با حمایت استکبار خونخوار جهانی جنایت دیگری را رقم زدند و زبونی و حقارت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مزدورانش را آشکارتر کردند.

این پیام می افزاید: به خاک و خون کشیده شدن زنان و مردان و کودکانی که برای گرامیداشت سالگرد شهادت سردار رشید اسلام "حاج قاسم سلیمانی‌" در گلزار شهدای کرمان با شور و عشق فراوان گردهم آمده بودند، چیزی جز رذالت، ددمنشی و وحشی گری عوامل پلید استکبار و صهیونیسم بین الملل نمی تواند باشد.

این پیام تصریح می کند: مردم غیور، ولایتمدار و آگاه این مرز و بوم، دیرزمانی است که برای استقلال، پیشرفت، حاکمیت ارزش‌های الهی و اهتزاز عزتمند پرچم اسلام ناب محمدی (ص) بر سرای میهن، عزیزترین عزیزان خود را به پیشگاه خداوند کریم تقدیم کرده است و قطعاً چنین مردمانی در مقابل رذالت‌های وحشیانه عوامل حقیر استکبار جهانی از پیمودن مسیر عزّت و سربلندی و راه اسلام و انقلاب و شهدا باز نخواهند ایستاد و استوارتر از گذشته این راه را خواهند پیمود.

در ادامه پیام آمده است:‌ ان شاءالله دستگاه‌های مسوول اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و قضایی با سرعت و دقت، دست های آشکار و پنهان این جنایت شقاوت‌ آمیز را شناسایی و به سر پنجه عدالت خواهند سپرد و یقیناً ملت عزیز ایران ضمن حفظ هوشیاری و بصیرت، با غلبه بر توطئه‌ی خباثت‌آمیز دشمنان، بار دیگر آنها را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت.

در پایان این پیام مشترک ذکر شده است: شهادت مظلومانه شهدای حادثه تروریستی را بمحضر حضرت ولیعصر«عج» رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران اسلامی، مردم ولایتمدار و شهید پرور استان کرمان، و خانواده های این شهیدان عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده، برای شهیدان والامقام این حادثه تروریستی، غفران و رحمت واسعه الهی و آرامش در جوار اولیاءالله و برای مجروحان شفای عاجل و کامل را از خداوند متعال خواستاریم.

حادثه انفجار در مسیر گلزار شهدای کرمان که حکایت از یک حمله تروریستی دارد منجر به شهادت ۲۱۱ نفر و زخمی شدن شمار بسیاری از هموطنان شد.

استقبال خرم آبادی ها در اهدای خون به مجروحان حادثه تروریستی کرمان

همچنین روابط عمومی سازمان انتقال خون لرستان از استقبال چشمگیر مردم خرم آباد در اهدای خون به مجروحان حادثه تروریستی کرمان خبر داد.

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا از روابط عمومی سازمان انتقال خون لرستان، ️به جهت نیاز مجروحان این حادثه به خون به ویژه گروه خونی (o) منفی و اعلام آمادگی انتقال خون لرستان جهت خونگیری از اهدا کنندگان تعداد بسیاری از مردم نوعدوست خرم آباد به پایگاه انتقال خون واقع در منطقه ۶۰  متری  مراجعه کردند تا به هموطنان خود کمک رسانی کنند

با توجه به نیاز مبرم مجروحان حادثه مذکور  به خون و فرآورده‌های خونی  امشب از ساعت ۲۰ الی ۲۴ در پایگاه شصت متری خرم اباد ( پایین تر از استخر کوثر)خونگیری انجام می شود.

از تمامی اهدا کنندگان به ویژه گروه خونی О منفی دعوت می شود به این پایگاه مراجعه فرمایند. 

حادثه انفجار در مسیر گلزار شهدای کرمان که حکایت از یک حمله تروریستی دارد منجر به شهادت و زخمی شدن شمار بسیاری از هموطنان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha