پیام تسلیت استاندار تهران به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان در کرمان

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران در پیامی حادثه تروریستی مراسم سالگرد سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان و شهادت و مجروح شدن جمعی از مردم بی‌گناه را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری تهران، علیرضا فخاری چهارشنبه شب در پیام تسلیت خود آورده است: دستان پلید استکبار و ایادی کوردل آنها بار دیگر از آستین کثیف دشمنان قسم خورده بیرون آمد و با به خاک و خون کشیدن جمعی از زائران زن، مرد و کودک مراسم سالگرد شهادت سردار دلها، جنایتی نابخشودنی دیگری را خلق کرد و قلوب مِلت بزرگ ایران را جریحه کرد.

در ادامه این پیام آمده است: این جنایت غم بار یکبار دیگر اوج توحش و عمق کینه‌ورزی و خصومت دشمنان نسبت به بزرگمرد میدان مبارزه و مقاومت، مردم عزیز و ایران مقتدر را نمایان کرد اما زهی خیال باطل که ملت آزاده ایران با ریخته شدن خون عزیزانشان متحد تر و یکپارچه تر از قبل بر آرمان‌های والای خود ایستادگی کرده و دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت.

اینجانب ضمن محکومیت این جنایت کوردلانه، شهادت جمعی از هموطنان عاشق و دلداده حاج قاسم سلیمانی را به محضر امام زمان (عج)، نایب بر حق شان مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف و شهید پرور ایران و خانواده‌های داغدار بویژه مردم ولایی دیار کریمان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای شهیدان این حادثه رحمت واسعه و برای مجروحان شفای عاجل خواستارم.

به یقین عاملان و آمران این جنایت فجیع به زودی توسط فرزندان رشید این ملت در دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی شناسایی و مجازات خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha