۱۳ دی ۱۴۰۲، ۲۳:۳۸
کد خبر: 85343084
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار یزد: ما ملت حماسه و امام حسین (ع) هستیم

یزد _ ایرنا _ استاندار یزد ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت :ما ملت حماسه و امام حسبن(ع) هستیم، بکشی،ما را، زنده تر می شوندملت ما، این نهضت با این خون ها پایدارتر می شود. 

به گزارش ایرنا “مهران فاطمی“ چهارشنبه شب در تجمع مردم استان در محکومیت حادثه ترویستی کرمان که در حسینبه امیرچقماق برگزار شد افزود: عید امروز ما را عزا کردند و باز داغی بر دل مردم ما گذاشتند.

وی اظهار کرد:این حادثه را با مردم دیار کریمان کرمان و همه و آنهایی که جان خود در مسیر زیارت سردار دلها دادند تسلیت عرض می کنم.

وی با بیان اینکه این حادثه تروریستی به مردم مومن، دغدار و انقلابی استان یزد هم تسلیت می گوییم افزود: هر آنچه حیله بکار ببرید، بکشید، جنایت کنید این مسئله شما را دور نخواهد کرد و دشمنان ۲۵ سال آینده را نخواهید دید.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: عاملان و عامران این جنایت در دنیا روز خوش، نخواهند دید و محاکمه عادلانه خواهند شد.

فاطمی گفت : امشب حاج قاسم مهمانان عزیزی دارد و شهیدان گلگون کفن را در آغوش خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: امید است براینکه جبهه مقاومت بتواند هر چه زودتر به پیروزی برسد و این غده منحوس سرطانی از روی زمین پاک شود.

استانداریزد از حضور مردم استان یزد در این تجمع که احساس مسوولیت کردند قدردانی کرد.

در این اجتماع مردمی که استاندار و مسئولان حضور داشتند شرکت کنندگان با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق و حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست، تنفر خود را نسبت به دشمنان نظام و انقلاب اسلامی اعلام کردند.

در حادثه تروریستی عصر امروز در کرمان تاکنون ۹۵ نفر شهید شده اند و آمار مجروحان نیز ۲۱۱ نفر است که تحت درمان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha