امام جمعه بخش مرکزی یزد: دشمنان از زائران شهید سلیمانی می‌ترسند

یزد- ایرنا- امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: دشمنان اسلام و جبهه پیروز مقاومت به مرحله‌ای از ضعف رسیدند که حتی از زائران شهید حاج قاسم سلیمانی می‌ترسند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام " سید محمد کاظم مدرسی " چهارشنبه شب در مراسم سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: حادثه تروریستی کرمان ناشی از اوج ذلت و شکست دشمنان از عزت و اقتدار ایران اسلامی در منطقه است.

وی با محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان ادامه داد: دشمنان اسلام، انقلاب و نظام اسلامی می‌دانند که شهید سلیمانی یکی از محکمات انقلاب است و به همین دلیل حتی از زائران و آرامگاه او می‌ترسند و زائران او را اینگونه شهید کردند.

این استاد حوزه علمیه و دانشگاه با اشاره به روحیه جهادی، انقلابی، ایمان، اخلاص و تلاش‌ حاج قاسم سلیمانی گفت: مکتب حاج قاسم مکتبی درس‌آموز است و در تمام مراحل زندگی و کاری می‌شود از این فرد بزرگوار الگو گرفت.

مدرسی با اشاره به اینکه محکمات انقلاب، عناصری که هیچ تردیدی برای الگو شدن در آن وجود ندارد و مشابهی در آنان نیست افزود: برای مدیران، نسل حاضر و سربازان جنگ نرم و سخت و سایر افراد جامعه نیاز به محکمات است و از عالی‌ترین محکمات برای نسل امروز و فردای ما شهید سلیمانی است.

وی تاکید کرد: اسلام ما نیاز به محکمات دارد، همچنان که قرآن با محکماتش متشابهات را حل می‌کند و تشیع نیاز به محکمات دارد و امروز انقلاب ما نیاز به محکمات دارد زیرا امروز عده‌ای در صدد هستند تا انقلاب را نابود کنند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد: دشمنان از زائران شهید سلیمانی می‌ترسند

امام جمعه بخش مرکزی یزد، حضرت زهرا(س) را محکمات اسلام اصیل و تشیع علوی واقعی دانست و افزود: حضرت علی(ع) با داشتن پشتوانه‌های زیادی مانند حدیث غدیر و سایر احادیث و ۲ هزار دلیل دیگر بر اثبات امامت، از حضرت فاطمه(س) برای اثبات این موضوع همراهی و کمک خواستند.

مدرسی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا مردم را ناامید کند گفت: استکبار تلاش دارد تا به نوعی ما را ناامید و محدود و محروم کند و امروز ساکت شدن و جدا شدن و بی‌مسئولیت شدن از گناهان کبیره است و یک آزمون بزرگ در پیش روی ماست.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha