۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۴۴
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85343615
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان: مسیر درست گفتمان با دانش‌آموزان را باید پیدا کرد

اهواز- ایرنا- مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با ابراز گله‌مندی از غافل شدن از جامعه دانش‌آموزی گفت: مسیر گفت و گو با دانش‌آموزان باید به درستی انتخاب شود، متاسفانه گفتمان با دانش‌آموزان به فراموشی سپرده شده است.

به گزارش ایرنا مسعود حمیدی‌نژاد روز پنجشنبه در گردهمایی بزرگ دانش‌آموزی جهاد تبیین در محل تالار امام رضا (ع) اهواز بیان کرد: متاسفانه مغفول ماندن توجه به آموزش و پرورش از سوی مسئولان و عدم رسیدگی به مسائل مختلف دانش‌آموزان باعث شد تا از جامعه بسیار مهم و اثرگذار دانش‌آموزی غافل شویم و شرایط برای سواستفاده دشمنان از نسل آینده‌ساز کشور فراهم شود.

وی گفت: دانش‌آموزان نسل آینده این کشور هستند و باید در مسیر انقلاب قرار بگیرند و با مباحث توحیدی بیشتر آشنا شوند.

حمیدی‌نژاد اظهار کرد: دانش‌آموز و یا معلمی که از مسائل عقیدتی و یا دینی فاصله گرفته ازمسیر انقلاب منحرف خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان افزود: متاسفانه مسیر برخی معلم‌های دینی در سیستم آموزش وپرورش تغییر کرده و به مسئولیت‌های آموزشی خود به درستی عمل نمی‌کنند.

وی گفت: چند روز گذشته یک معلم دینی در استان به دلیل عدم انجام درست وظیفه آموزشی خود از ادامه فعالیت در این حوزه منع شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: ۳۲ هزار جلسه گفت و گو محور با محوریت جهاد تبیین در مدارس استان طی سال تحصیلی گذشته برگزار شد.

حمیدی‌نژاد با تاکید براینکه باید از دانش‌آموزان در برابر هجمه‌های دشمنان مراقبت کرد افزود: دانش‌آموزان در اغلب موارد شبه‌هایی در ذهن خود دارند که با گوش دادن به حرف‌های آن‌ها و راهنمایی مناسب می‌توان این شبهات را برطرف کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: ۲هزارو ۵۰۰ معلم برای آموزش مباحث جهاد تبیین به ۴۰ هزار دانش آموز استان پای کار آمده‌اند.

وی تاکید کرد: شکل‌گیری گروه‌ها و تبیین مسائل و مباحث جهاد تبیین باید توسط دانش‌آموزان و معلم‌ها انجام شود.

حمیدی‌نژاد اطهار کرد: تعدادی از معلم‌ها برای نخستین بار امسال در اردوی راهیان نور و پیشرفت حضور یافتند و در صدد هستیم که معلم‌ها و خانواده دانش.آموزان با جهاد تبیین بیشتر آشنا شوند.

۵۰ هزار معلم خوزستانی امسال برای نخستین بار در ۲ اردوی راهیان نور و پیشرفت حضور یافتند.

به گزارش ایرنا، جامعه دانش‌آموزی خوزستان یک میلیون و یکصد هزار نفر است که در هشت هزار مدرسه تحصیل می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha