استاندار هرمزگان درخواست‌های مردمی ۲۷۶ قشموند را بررسی کرد

قشم - ایرنا - استاندار هرمزگان در دیدار چهره به چهره و بی واسطه میز خدمت دولت مردمی با ساحل نشینان بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس مطالبه‌ها و درخواست‌های ۲۷۶ قشموند را بررسی و دستور لازم برای تحقق درخواست‌ها صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، میز خدمت دولت مردمی روز پنجشنبه با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، ائمه جمعه شیعه و اهل سنت، فرماندار، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و مدیران دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی در مصلی امام علی علیه السلام شهر قشم برپا شد.

براساس این گزارش، این میز خدمت در راستای سلسله میزهای خدمت استاندار هرمزگان در شهرستان‌های این استان با شعار «بی واسطه با مردم» در شهرستان مرزی قشم بر پا شد که معاون عمرانی استاندار هرمزگان، مدیران کل بازرسی، حوزه ریاست، امور اقتصادی و حراست استانداری، بنادر و دریانوردی، گمرک، دامپزشکی، ثبت اسناد و املاک، آب و فاضلاب، توزیع نیروی برق، شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی، رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و سرپرست مخابرات این استان به مشکلات مردم سرزمین آب و آفتاب رسیدگی کردند.

استاندار هرمزگان درخواست‌های مردمی ۲۷۶ قشموند را بررسی کرد

بنابراین گزارش، مدیران کل جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، بنیاد مسکن، کمیته امداد، ورزش و جوانان، بهزیستی، شیلات و محیط زیست استان هرمزگان از جمله مدیرانی بودند که در این میز خدمت پاسخگوی مشکلات مردم قشم شدند.

در این برنامه ۲۷۶ نفر از مردم نگین خلیج فارس با مراجعه به استاندار هرمزگان درخواست‌های خود را مطرح کردند که بررسی و دستورات لازم به مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه صادر شد.

استاندار هرمزگان درخواست‌های مردمی ۲۷۶ قشموند را بررسی کرد

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در پایان برگزاری این میز خدمت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از برگزاری این دیدارها در راستای سیاست‌های دولت مردمی ایران قوی، تسهیل دسترسی مردم به مسوولان است.

وی ادامه داد: گاهی به رغم همه تلاش‌هایی که می‌شود برای برخی از مردم دسترسی به مدیران سخت است و بر همین اساس بنا شده روزهای پنجشنبه را با همراهی معاونین و مدیران دستگاه‌های اجرایی در خدمت مردم شهرستان‌های استان هرمزگان باشیم.

استاندار هرمزگان خاطرنشان‌کرد: متوسط مراجعه ها از سوی مردم در هر شهرستان‌ این استان بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر است که تلاش می‌شود از ظرفیت‌های قانونی برای حل این مسایل و درخواست‌ها استفاده شود.

استاندار هرمزگان درخواست‌های مردمی ۲۷۶ قشموند را بررسی کرد

دیدار بی‌واسطه با مردم و حضور مدیران و مسوولان در جمع مردم جزو سیاست‌های جدی دولت سیزدهم است‌ که‌ توسط ریاست جمهور نیز به صورت مکرر تاکید شده است.

در استان هرمزگان به صورت هفتگی میز خدمت مسوولان، مدیران ستادی و دیدارهای مردمی استاندار برقرار است و هر ۲ هفته یکبار نیز مهدی دوستی استاندار هرمزگان کاروان مدیران دستگاه‌های اجرایی را برای رسیدگی مستقیم به امورات مردم راهی شهرستان‌های مختلف این استان می‌کند.

استاندار هرمزگان صبح امروز در راس هیاتی با استقبال رسمی فرماندار، ائمه جمعه شیعه و اهل سنت و جمعی از مسوولان استانی به منظور حضور در این میز خدمت از طریق بندر مسافری شهید غلامشاه ذاکری وارد شهرستان قشم شد.

دوستی در نخستین برنامه سفر یک روزه خود به این شهرستان مرزی با همراهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و مسوولین شهرستانی با حضور در گلزار شهدای این شهر با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان این شهرستان مرزی ادای احترام کرد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha