۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85343697
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسوولان قزوین جنایات تروریستی کرمان را محکوم کردند

قزوین - ایرنا - مسوولان و مدیران استان قزوین در پیام‌های جداگانه‌، جنایت های تروریستی دشمن در استان کرمان را محکوم کردند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، فاطمه محمدبیگی، لطف الله سیاهکلی، رجب رحمانی و روح الله عباسپور از مجمع نمایندگان استان قزوین در پیام تسلیت خود در خصوص حادثه تروریستی اعلام کردند: حادثه اندوه بار و تروریستی کرمان در حمله به انسان های بی‌دفاع و مظلوم و به شهادت رساندن و مجروح کردن صدها نفر از هموطنانمان، نشان از اوج قساوت و خباثت دشمنان این مرز و بوم علیه مردم غیور و همیشه در صحنه انقلاب اسلامی دارد.

مجمع نمایندگان استان قزوین تاکید داشتند: حادثه امروز ثابت کرد دشمنان محور مقاومت حتی از عزاداری برای حاج قاسم نیز هراس دارند، بی شک نام و یاد سردار دل ها و سایر شهدای مقاومت هر لحظه بر رعب و وحشت صهیونیسم و امپریالیسم بین الملل و اذناب آنان می افزاید و به زودی به پایان راه خود خواهند رسید یقینا رهروان مکتب حاج قاسم دست از پیگیری و ادامه راه نورانی شهدا بر نخواهند داشت.

این مجمع به عنوان خادمان ملت در مجلس شورای اسلامی اقدام تروریستی اخیر در کرمان را به شدت محکوم کرده و ضمن تسلیت به محضر امام عصر (عج) و نایب بر حق ایشان، خانواده‌های داغدار، مردم غیور کرمان و ایران اسلامی‌ و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان، اظهار داشتند: قطعاً انتقامی سخت در انتظار آمران و عاملان این جنایت خواهد بود.

نمایندگان مردم استان قزوین خاطرنشان کردند: تمامی ابعاد این جنایت را در مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهیم کرد و از دستگاه‌های اجرایی، امنیتی و قضایی می‌خواهیم ضمن تسریع در ارایه خدمات امدادی و انتظامی، عاملان و آمران این اقدام کوردلانه را هر چه سریع تر شناسایی و ضمن اعلام به محضر ملت شریف ایران به اشد مجازات برسانند.

حقارت، رذالت و کینه توزی دشمنان ملت ایران باری دیگر آشکار شد

حسین براتی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین نیز در پی حادثه تروریستی کرمان نوشت: در سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی خون پاک انسان هایی آزاده و بیگناه و زنان و کودکان مظلوم و بی دفاع توسط ایادی رژیم صهیونیستی و حامیانش بر روی زمین ریخت و دل یک ملت را در غم و اندوه فرو برد.

وی اضافه کرد: جنایت مذبوحانه و غیرانسانی دشمنان انقلاب و نظام علیه مردم بی‌گناه در مسیر گلزار شهدای کرمان بار دیگر حقارت، رذالت و کینه توزی دشمنان ملت ایران را آشکار ساخت.

براتی بیان کرد: دشمنان حقیر ایران اسلامی باید بدانند اینگونه اقدامات هرگز خللی در اراده فولادین ملت بزرگ ایران در مقابله با استکبار جهانی و تروریست و دفاع از اقتدار و عزت کشور ایجاد نخواهد کرد و استوارتر از همیشه پای آرمان های امام راحل و شهدا خواهند ایستاد.

این مسوول خاطرنشان کرد: این مصیبت جانکاه را به خانواده های داغدار و عموم مردم شریف ایران تسلیت عرض می نمایم و ضمن آرزوی صبر و آرامش برای بازماندگان و شفای عاجل برای مجروحان، از خدواند متعال برای این شهدای حادثه تروریستی، رحمت و رضوان الهی مسألت دارم.

تروریست‌های جنایت پیشه، قلب همه را به درد آوردند

در متن پیام علیرضا حسن پور، مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین که پس از حادثه تروریستی کرمان و شهادت جمعی از مردم صادر شد، آمده است: آه از غمی که تازه شود با غم دگر، شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان عزیزمان در سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به دست تروریست‌های جنایت پیشه، قلب همه را به درد آورد، این جنایت آشکار بار دیگر خواری، فرومایگی و رذالت دشمنان را آشکارتر ساخت و بر عزم و اراده پولادین مردم ایران در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی افزود.

حسن پور ضمن مراتب همدردی خود با بازماندگان این عزیزان اعلام کرد: از صمیم قلب به خانواده های داغدیده و ملت شریف ایران تسلیت عرض می نمایم و برای شهیدان والا مقام علو درجات، برای مجروحان شفای عاجل و کامل از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

نهادهای امنیتی باید هرچه سریع تر پاسخ این جنایتکاران بدهند

حجت الاسلام اصغر عرفانی، مدیر حوزه‌های علمیه قزوین نیز در واکنش به جنایات تروریستی کرمان اظهار کرد: عملیات تروریستی دشمن خبیث در به شهادت رساندن مردم مظلوم و زائران مزار حاج قاسم عزیز، به خوبی نشان از این دارد که دشمن شقی از رویارویی با فرزندان انقلاب در محور مقاومت، خسته و زبون شده است و ذلیلانه در پی شهادت رساندن مردم بی گناه است.

وی اضافه کرد: ملت ما به فرمودۀ حاج قاسم، ملت امام حسین(ع) و ملت شهادت است و به فرمودۀ امام خمینی(ره) با این شهادت ها مردم ما بیدارتر می شوند و ما هیچ ترسی از مستکبرین، زورگویان و دشمنان خبیث نداریم.

حجت الاسلام عرفانی تاکید کرد: بنده به نمایندگی از طلاب و روحانیون قزوین نخست این داغ به دل نشسته را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده های محترم شهدا و مجروحان این حادثه تسلیت عرض نموده و ثانیا از تمامی مسوولان و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی انتظار دارم هر چه سریع تر با اقدامی محکم و کوبنده پاسخ جنایتکاران را داده و انتقام خون به ناحق ریختۀ شدۀ عزیزان این مرز و بوم گرفته شود.

پرونده سیاه تروریست‌ها سنگین تر شد

حجت الاسلام هانی بابایی، مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین نیز در واکنش به این عملیات تروریستی در استان کرمان گفت: حادثه تروریستی کرمان که منجر به شهادت و جراحت تعدادی از هموطنان عزیزمان شد، ایران را به سوگ نشاند و موجی از اندوه و تأثر را مهمان سینه هامان کرد.

وی اضافه کرد: این اقدام دردمنشانه اهریمنان یکبار دیگر ثابت کرد فتنه ها و توطئه‌ های بدخواهان ایران اسلامی، تمامی ندارد و واهمه آنها همچنان که خود گفته اند، از شهید سلیمانی بیش از حاج قاسم سلیمانی است، که اگر جز این بود در سالگرد شهادت این عزیز، دست به چنین اقدامی نمی زدند.

حجت الاسلام بابایی تصریح کرد: دست جرثومه‌های ترور که این روزها به خون هزاران زن و کودک در غزه آغشته است، این بار در کرمان از آستین درآمد و با انجام حملات رذیلانه‌، پیکر پاک گروهی از مردم بیگناه را به خون غلطاند و پرونده سیاه اعمال شان را برای زمان سرنوشت سنگین‌تر کرد.

این مسوول خاطرنشان کرد: ضمن محکوم کردن این اتفاق و عرض تسلیت به خانواده های معزز شهدای گرانقدر این حادثه، برای مجروحان عزیز آرزوی سلامتی دارم، بدون تردید با اهتمام نهادهای امنیتی و دستگاه های ذیربط، این اقدام شنیع بی پاسخ نمانده و تروریست‌های کوردل و جنایتکار به زودی به سزای اعمال خود خواهند رسید.

هراس دشمن از زائران حاج قاسم آشکار شد

اسماعیل زینالی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین گفت: شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در جوار گلزار شهدای کرمان و در چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ، روزی تلخ و جانگداز را برای همه ایرانیان رقم زد وموجی از غم و ماتم را در سراسر میهن اسلامی ایجاد کرد.

وی اضافه کرد: در این اقدام ددمنشانه، بار دیگر دستان پلید دشمنان قسم خورده ایران و اسلام به خون پاک فرزندان این ملت آغشته شد و چهره پلید خود را نمایان تر ساخت.

زینالی بیان کرد: حمله تروریستی در گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار سلیمانی، نشانه درماندگی و حقارت دشمنان و صهیونیست های جنایتکار است که حتی از زائران سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز هراس دارند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین خاطر نشان کرد: ضمن عرض تسلیت برای این حادثه تروریستی به ملت عزیز ایران ، جامعه دانشگاهی برای بازماندگان این حادثه تاسف انگیز، آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای مصدومین و مجروحین دارد.

دشمنان ملت ایران منتظر انتقام سخت باشند

کانال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر قزوین نیز ضمن محکومیت حادثه تروریستی کرمان در پیامی نوشت: شهادت جمعی از هموطنان در گلزار شهدای کرمان، در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، روزی تلخ و جانگداز را برای همه ایرانیان رقم زد.

در ادامه این پیام آمده است: این اقدام فجیع تروریستی، بار دیگر قساوت و ظلم آشکار دشمنان جنایتکار و سنگدل ملت ایران را اثبات کرد که در آن خون پاک انسان هایی بی سلاح و بیگناه توسط ایادی رژیم صهیونیستی و حامیانش بر زمین ریخته شد، تصویری واضح از ضعف و خواری دشمنان ایران اسلامی است؛ هر چند اقداماتی از این دست نمی تواند ملت بزرگ ایران را از ایستادگی پای آرمان های انقلاب اسلامی باز دارد و به اذن الله، انتقام سختی در انتظار دشمنان ملت ایران خواهد بود.

اینجانبان (رییس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین) با محکوم کردن این اقدام تروریستی جنایت‌بار و ابراز همدردی با خانواده‌های عزادار، این فاجعه ناگوار را به حضرت صاحب الزمان(عج) و به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ملت عظیم الشان ایران و همه آزادگان جهان و مردم عزیز ایران تسلیت عرض می کنیم و از درگاه خدای متعال برای شهدای این حادثه، علو درجات و هم نشینی با حضرت زهرا سلام الله علیها و برای مجروحان، شفای عاجل مسالت داریم.

جنایات تروریستی در کرمان یک فاجعه تکان دهنده بود

رضا صفاری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین به مناسبت فاجعه تکان دهنده و دردناک حادثه تروریستی کرمان گفت: شاهد یک فاجعه تکان دهنده و دردناک بودیم، به راستی حادثه تروریستی کرمان در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، که منجر به شهادت مظلومانه و ناجوانمردانه تعدادی از هموطنان عزیزمان شد موجب تاسف و تاثر عمیق همگان شد.

وی اضافه کرد: اینجانب ضمن عرض تسلیت به مردم شریف ایران و خانواده های شهدای این اقدام تروریستی، برای تمامی شهدای این ضایعه دردناک علو درجات و برای بازماندگان آنان صبر جمیل و برای مجروحان شفای عاجل از خداوند متعال خواستاریم.

گفتنی است، ۱۳ دی ماه جاری /دیروز/ بر اثر ۲ انفجار تروریستی در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی واقع در گلزار شهدای استان کرمان، بیش از ۹۰ شهروند کرمانی شهید و بیش از ۲۰۰ شهروند نیز مجروح شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha