۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۴۸
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85343784
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهید ستاری از خلاق ترین فرماندهان تاریخ است

۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۴۸
کد خبر: 85343784
شهید ستاری از خلاق ترین فرماندهان تاریخ است

بوشهر-ایرنا- فرماندهی منطقه پدافند هوایی جنوب کشور گفت: "شهید سرلشکر منصور ستاری" نقشی بی‌بدیل در جنگ تحمیلی داشت، فرمانده ای ایثارگر و کاردان بود و بنا به اعتقاد بسیاری از کارشناسان نظامی یکی از خلاق‌ترین فرماندهان تاریخ است که عملکرد ایشان جاودان ماند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، " امیرسرتیپ دوم رضا کلهری " روز پنجشنبه در مراسم سالگرد سرلشکر شهید منصور ستاری و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع فرماندهان و مسوولان و کارکنان پایور پدافند هوایی جنوب کشور اظهار کرد: شهیدان حاج قاسم سلیمانی و منصور ستاری از نمونه های بارز ایمان، جهاد و شهادت طلبی در راه خدا بودند.

وی بیان کرد: شهید ستاری یک نخبه نظامی بود که با ارائه طرح‌ها و برنامه‌ها و اتکا به شایستگی فردی خود توانست خدمات شایان توجهی را عرضه کند.

فرماندهی منطقه پدافند هوایی جنوب کشور تصریح کرد: شهید ستاری زیرساخت‌های اساسی و به یاد ماندنی مانند جهاد خودکفایی، پروژه اوج، دانشگاه هوایی، دانشکده پرستاری و مرکز پاتولوژی نیروی هوایی و شبکه دیده بانی را هم ایجاد کرد و همچنین مفتخر به دریافت بالاترین نشان نظامی از رییس جمهور پاکستان شد.

کلهری با تاکید بر ادامه راه شهید سلیمانی گفت : دشمن از مکتب شهید سلیمانی بیش از شخصیت این سردار شجاع اسلام به دلیل گستره راه او و تربیت نیروهایی همانندش هراسان است چرا که امروز هزاران نفر راه را ادامه داده و از منش و مکتب او سرنوشت خود را می سازند.

وی با بیان اهمیت ویژه شهید ستاری در ارتقاء نیروی پدافند هوایی، عنوان کرد: شهید ستاری علاوه بر ارتقا توان نیروی هوایی توان پدافند هوایی را با ابتکارات خویش در تجهیز سیستم‌های راداری و پدافندی در هشت سال دفاع مقدس در سرنگونی هواپیماهای رژیم بعث صدام چند برابر کرد.

کلهری ادامه داد: شهید سلیمانی در راه اسلام و جبهه مقاومت تلاش و کوشش بسیاری کرد و در تقابل داعش و سایر دشمنان به همراه سایر همرزمانش افتخارات آفرید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha