۱۵ دی ۱۴۰۲، ۳:۵۹
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85344104
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تایید قرار بازداشت موقت برای رئیس شورای شهر رباط کریم

رباط کریم - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده تخلفات شهرداری و شورای شهر رباط کریم، رئیس شورای این شهر دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

به گزارش ایرنا ، محمد یوسف وند پنجشنبه شب با تایید بازداشت محمود معبودی رئیس شورای اسلامی شهر رباط کریم افزود: همچنین در یک ماه گذشته با حکم مقام قضایی شهردار سابق رباط کریم و یک نفر از اعضای شورای شهر دستگیر و دو عضو شورای شهر رباط کریم تعلیق قطعی شدند.

وی ادامه داد: امکان تعلیق دوتن از اعضای شورا که هم اکنون در زندان به سر می برند متصور است.

یوسف وند تصریح کرد: هم چنین در این راستا یکی از پیمانکاران و یک نفر دلال که از بستگان نزدیک یکی از اعضا شورای شهر می باشد ، دستگیر شدند.

پیشتر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در یکی از پرونده‌های تشکیل شده در خصوص فساد مالی و تخلفات اداری در شهرستان رباط‌کریم، دهیارسابق یکی از روستاهای شهرستان دستگیر شد.

وی درباره تخلفات صورت گرفته این فرد افزود: در این پرونده دهیار و یکی از دلالان تخلفاتی در خصوص اعطای انشعاب غیرمجاز گاز به افراد مختلف داشته‌اند که همین امر موجب تخریب تاسیسات عمومی و بیت‌المال شده بود.

دادستان رباط‌کریم گفت: حجم این اعطاهای غیرمجاز به حدی بوده که می‌توان گفت یکی از علت‌های افت فشار گاز در برخی فصول سال در شهرستان رباط‌کریم مربوط به همین واگذاری‌ها بوده است.

شهرستان رباط کریم در جنوب غربی استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha