۱۵ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۴۱
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85344167
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دفتر یادبود شهدای مظلوم کرمان در پاکستان گشوده شد

اسلام آباد - ایرنا - دفتر یادبود شهدای مظلوم حمله تروریستی در کرمان امروز (جمعه) در سفارت جمهوری اسلامی ایران در «اسلام آباد» با حضور جمعی از شخصیت‌های پاکستان و سفرای کشورهای خارجی گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شخصیت های پاکستانی، سفیران، دیپلمات ها و وابستگان نظامی کشورهای مختلف در حضور رضا امیری مقدم سفیر ایران در پاکستان، ضمن ابراز تسلیت و همدردی با ملت و دولت ایران درپی حادثه تروریستی در گلزار شهدای شهر کرمان، دفتر یادبود این رویداد را امضا کردند.

سفارت ایران در اسلام‌آباد روز دوشنبه نیز میزبان شخصیت‌های پاکستانی و دیپلمات های خارجی جهت حضور در سفارت و امضای دفتریادبود شهدای کرمان خواهد بود.

دفتر یادبود شهدای مظلوم کرمان در پاکستان گشوده شد

روز گذشته پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در سفارت کشورمان در پایتخت پاکستان به احترام شهدای حمله تروریستی در کرمان، به حالت نیمه برافراشته درآمد.

عارف علوی رئیس جمهوری پاکستان دیروز طی پیامی ضمن محکوم کردن انفجارهای تروریستی در گلزار شهدای کرمان، شهادت تعداد زیادی از شهروندان ایرانی در این جنایت را به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری، دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت.

رئیس و نایب رییس مجلس سنای پاکستان نیز در پیام های جداگانه، انفجارهای تروریستی در گلزار شهدای کرمان را به شدت محکوم و اعلام کردند که عاملان این جنایت ضدبشری باید به اشد مجازات برسند.

دفتر یادبود شهدای مظلوم کرمان در پاکستان گشوده شد

حضرت آیت الله امام سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی درپی شهادت جمعی از زائران مزار شهید سلیمانی در حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان در پیامی تاکید کردند: جنایتکاران سنگدل از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود و بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن الله.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha